Zakończyły się targi w Poznaniu
28 maj 2013 11:39

Za nami świętujące swoje 40-lecie Międzynarodowe Targi Maszyn, Materiałów i Usług Poligraficznych POLIGRAFIA oraz odbywające się w tym samym miejscu i terminie Międzynarodowe Targi Artykułów i Usług Reklamowych EURO-REKLAMA. W dniach 21-24 maja do Poznania zawitało 8700 profesjonalistów zainteresowanych najnowszymi propozycjami rynku. Targi POLIGRAFIA i EURO-REKLAMA w Poznaniu tworzyło w tym roku 250 wystawców, którzy zaprezentowali na powierzchni przeszło 20 000 m kw. całą gamę nowoczesnych maszyn i urządzeń drukarskich, w tym cyfrowe maszyny do druku wielkoformatowego, profesjonalne rozwiązania informatyczne dla branży poligraficznej i wydawniczej, a także nowe formy kreacji i rozwiązań reklamowych: od nowatorskich rozwiązań znajdujących zastosowanie w szeroko pojętej komunikacji wizualnej po gadżety i upominki reklamowe. Na stoiskach wystawców miały miejsce setki rozmów biznesowych oraz odbyło się wiele interesujących prezentacji. Dużo działo się w strefie DIGITAL PRINTING, łączącej ekspozycję targów POLIGRAFIA i EURO-RRKLAMA. Swoje rozwiązania prezentowały tam firmy zajmujące się produkcją reklam wielko- i małoformatowych, z wykorzystaniem nowoczesnych technologii cyfrowych, urządzeń do uszlachetniania druku oraz materiałów i akcesoriów eksploatacyjnych: Agfa, Canon, Drukomat, DKS, Kodak, Follak, Częstochowskie Zakłady Graficzne, Viperprint. Na kilka tygodni przed terminem rozpoczęcia targów profesjonalne jury konkursowe przyznało Złote Medale najlepszym produktom, które wystawcy zaprezentowali w Poznaniu: siedmiu na targach POLIGRAFIA i czterech na targach EURO-REKLAMA. Podczas imprez można było oddać także swój głos na najlepszy produkt spośród tych, które znalazły uznanie profesjonalnego jury – w plebiscycie Wybór Konsumentów. Służyły do tego ekrany dotykowe, umieszczone w specjalnej strefie oznaczonej logo Złotego Medalu. Głosowanie jest także możliwe za pośrednictwem strony www.zlotymedal.mtp.pl – jeszcze 30 dni po zakończeniu targów. Relację z targów opublikujemy w czerwcowej „Poligrafice”. Opracowano na podstawie informacji MTP