Fotolia uruchamia szwedzką stronę
19 cze 2013 10:01

Fotolia kontynuuje swój rozwój na świecie, tym razem podążając na północ wraz ze startem witryny Fotolia Szwecja. Nowa strona internetowa, dostępna pod adresem www.fotolia.se, oznacza uruchomienie 23. rynku serwisu Fotolia, potwierdzając czołową pozycję banku zdjęć w Europie i jednego z wiodących microstocków światowego formatu. W ostatnich latach Fotolia dostrzegła rosnące zapotrzebowanie na obrazy stockowe na lokalnym rynku w Szwecji. Aby zapewnić dalsze dostarczanie prawdziwie globalnych usług i produktów, nowa szwedzka strona będzie oferować pełen zakres usług, wliczając w to miesięczny abonament. Lokalny zespół w Sztokholmie będzie oferował klientom pomoc w języku szwedzkim, a także wsparcie w dziedzinie innych usług oferowanych przez serwis Fotolia również mailowo i telefonicznie. Country manager i szwedzki kierownik projektu Mikael Elfstrom wniósł ze sobą bogate doświadczenie i wiedzę na temat lokalnego rynku: Szwedzki rynek jest bardzo specyficzny i scentralizowany, tak więc wprowadzenie banku zdjęć Fotolia do Sztokholmu pozwoli nam na rozszerzenie naszej bazy klientów, jak i na większą dywersyfikację obrazów znajdujących się w kolekcji serwisu Fotolia, w której aktualnie znajdują się już ponad 22 miliony zdjęć w licencji royalty-free. Udostępnienie zbioru banku zdjęć Fotolia dla niemal 10 mln Szwedów może być również milowym krokiem w dalszej ekspansji banku zdjęć na pozostałe rynki skandynawskie. Otwarcie na kraje skandynawskie wychodzi naprzeciw zapotrzebowaniu środowiska kreatywnego na wyspecjalizowane treści nordyckie. W kwietniu br. Fotolia otworzyła swoją stronę w Holandii i już zauważalna jest większa różnorodność wśród obrazów oferowanych w kolekcji banku. W wyniku globalnego wzrostu Fotolia ma obecnie ponad 4,1 mln użytkowników w 23 krajach, w 14 lokalnych językach. Opracowano na podstawie informacji firmy Fotolia