100 milionów pobrań cyfrowych publikacji z Adobe DPS
20 cze 2013 10:06

Firma Adobe ogłosiła, że 100 milionów cyfrowych pobrań magazynów, gazet, publikacji korporacyjnych czy aplikacji stworzonych w Adobe Digital Publishing Suite (DPS) zostało dokonanych przez czytelników i klientów w ciągu zaledwie dwóch lat. Wydawcy tacy jak Hearst Corporation, National Geographic, Martha Stewart Living Omnimedia, Scientific American czy Time Inc. używają DPS do publikacji cyfrowych wydań swojej prasy. Wraz z błyskawicznym wzrostem liczby tabetów marki takie jak Renault, Sotheby’s International Realty, Stryker oraz U.S. Soccer także zdecydowały się na użycie Digital Publishing Suite dla wzmocnienia swoich mobilnych aplikacji. Według raportu Pew Research Center opublikowanego w tym miesiącu jedna trzecia dorosłych Amerykanów jest właścicielami tabletów, co daje tradycyjnym i korporacyjnym wydawcom duże możliwości dotarcia do odbiorców. Dalsze innowacje w programie Adobe Digital Publishing Suite umożliwiają wydawcom i markom zwiększenie czytelnictwa, sprzedaży oraz lojalności klienta. Najnowsze funkcje DPS są zaprojektowane tak, by zachęcić klientów do zakupu przez umożliwienie im przeglądania publikacji na stronie internetowej, bezpłatnych próbek artykułów oraz zoptymalizowanie czytania na iPhone5 oraz urządzeniach z systemem Android. „Adobe Digital Publishing Suite wprowadza nowe biznesowe możliwości dla wydawców i marek korporacyjnych - mówi Nick Bogaty, starszy dyrektor ds. rozwoju biznesu i marketingu, Digital Publishing w Adobe. - 100 milionów cyfrowych pobrań plików stworzonych za pośrednictwem oprogramowania Adobe uczyniło tablety i smartfony nowymi mediami dla wydawców każdego rodzaju treści.” Zwiększone czytelnictwo oraz chęć czytelników do płacenia za treści napędzają wzrost ilości wydań cyfrowych magazynów i sprawiają, że wydawcy dostrzegają potencjał do generowania przychodów z reklamy, a także przyrostu dochodu z dodatkowych treści. Liczba marek i firm korzystających z Digital Publishing Suite, aby wzmocnić ich marketing mobilny, wzrosła o 30 proc. w ciągu ostatnich 6 miesięcy. Od narzędzi sprzedażowych i materiałów szkoleniowych do zaangażowania marki, katalogów handlowych i komunikacji z klientami – firmy wykorzystują urządzenia mobilne do zainteresowania swoich klientów oraz kupujących wciągającymi, interaktywnymi aplikacjami. Aplikacje te zapewniają zarówno bezpośrednią, jak i stale trwającą komunikację, powodują dłużej trwające zaangażowanie i dostarczają obszerniejszych informacji, by pozytywnie wpłynąć na chęć zakupu, gdy porównamy je z tradycyjnymi kanałami cyfrowymi takimi jak Internet. Opracowano na podstawie informacji firmy Adobe