Sukces Fujifilm sukcesem inicjatywy WaterAid
19 lip 2013 10:51

Niespełna rok temu informowaliśmy Państwa o inicjatywie WaterAid, której aktywnym uczestnikiem jest firma Fujifilm. Przypominamy, że celem kampanii jest poprawa dostępu do czystej wody oraz urządzeń sanitarnych i higienicznych w najuboższych społecznościach na świecie. Już dziś wiadomo, że po pierwszych 12 miesiącach trwania inicjatywy firma Fujifilm zebrała 65,025 EUR. To ponad dwukrotnie większa wartość niż zakładano początkowo. Wstępne założenia firmy Fujifilm zakładały zebranie w tym okresie kwoty ok. 30 tys. EUR. Tak duży sukces był możliwy dzięki rosnącej popularności i rynkowemu sukcesowi, jaki odniosły bezprocesowe płyty Brillia HD PRO-T3. Ponieważ ich produkcja nie wymaga użycia wody, spółka zdecydowała się przekazywać procent ze sprzedaży każdego metra kwadratowego PRO-T3 na rzecz WaterAid. W tym przedsięwzięciu uczestniczyły oddziały Fujifilm z Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki. W ramach globalnego zasięgu, WaterAid aktywnie działa w 19 krajach subsaharyskiej Afryki, współpracując z lokalnymi społecznościami, tak aby opracować praktyczne i trwałe rozwiązania spełniające potrzeby ich społeczeństw. Wkład firmy Fujifilm spotyka się z dużym zadowoleniem w szeregach organizatorów akcji WaterAid. Susie Kennedy, corporate account manager, chwali zaangażowanie Fujifilm: „Jesteśmy zadowoleni z wyników osiągniętych przez firmę Fujifilm w ciągu ostatnich 12 miesięcy. Poświęcenie i zaangażowanie firmy w pozyskiwanie funduszy oznacza, że WaterAid jest w stanie zmienić życie większej ilości osób – oczekujemy kontynuacji tego fantastycznego partnerstwa.” „W maju 2012 r. zakładaliśmy, że w ciągu roku zbierzemy 30 tys. EUR, więc fakt zgromadzenia 65,025 EUR jest dla nas pozytywnym zaskoczeniem. Jesteśmy szczęśliwi, że sukces płyt PRO-T3 wiąże się z większym wsparciem dla inicjatywy WaterAid, a co za tym idzie polepszeniem standardu życia niektórych mniej uprzywilejowanych społeczeństw na świecie” – mówi Yasufumi Morimoto, starszy wiceprezes spółki Fujifilm Europe GmbH. Na podstawie informacji firmy Fujifilm opracował KS