Porozumienie pomiędzy RemaDays Europe a GMK & WNP Fachmessen
12 sie 2013 09:55

Firma GJC Inter Media, organizująca m.in. targi branży upominków reklamowych RemaDays Europe, będzie współorganizatorem GiveADays, targów wchodzących w skład największej imprezy branżowej Expo 4.0, związanej z wizualną i niewerbalną komunikacją w Niemczech. Dzięki porozumieniu dotychczasowi wystawcy RemaDays Europe w ramach targów GiveADays będą mieli możliwość zwiększenia swoich kontaktów handlowych. 6 sierpnia br. firma GJC Inter Media zawarła porozumienie z niemieckim konsorcjum GMK & WNP Fachmessen w sprawie współorganizacji targów branży upominków reklamowych GiveADays. W ten sposób targi RemaDays Europe zostaną zastąpione przez imprezę GiveADays. Nowe targi będą się odbywać w ramach cyklu targów Expo 4.0; w ten sposób targi współorganizowane przez GJC Inter Media staną się jednym z najważniejszych miejsc targowych w Europie. Niemiecki kontrahent zobowiązał się do dystrybucji na terenie Niemiec, Austrii i Szwajcarii, natomiast aktywność GJC Inter Media będzie koncentrowała się na pozostałym obszarze Europy. „Cieszymy się z faktu, że GJC Inter Media połączyła się z GiveADays, a tym samym z silnym zespołem Expo 4.0“ - stwierdził Roland Gruber, prezes GMK & WNP Fachmessen. Targi RemaDays Europe, które przyciągały ok. 200 wystawców, zdecydowanie wzmocnią rangę GiveADays. Jak podkreśla prezes GJC Inter Media, Sławomir Giefing: „Porozumienie ma umożliwić naszym dotychczasowym wystawcom dotarcie do większej liczby klientów. W zespołowym projekcie GiveADays z Expo 4.0 widzimy ogromny potencjał dla dalszego rozwoju rynku artykułów reklamowych, a dzięki tej współpracy zamierzamy zainwestować nasz know-how w odpowiednie miejsca, tak by realizować nasze dalsze cele”. Targi GiveADays będą się odbywały w ramach cyklu EXPO 4.0 co dwa lata. Uzupełnią tym samym istniejące od wielu lat targi TV TecStyle Visions (tekstylia i uszlachetnianie tekstyliów), a także targi wetec (technika reklam, druk cyfrowy i reklamy świetlne), które odbędą się po raz drugi w 2014 roku, oraz targi DS TEC (cyfrowe systemy reklam i informacji). Wstęp na wszystkie targi Expo 4.0 jest bezpłatny i niezależny od członkostwa w organizacjach, a także dozwolony tylko dla osób związanych z branżą. Targi Expo 4.0 miały premierę w lutym 2012 r. w Stuttgarcie i odniosły ogromny sukces: „Z ponad 400 wystawcami i około 14 000 odwiedzających targi Expo 4.0 znalazły się w zeszłym roku na pierwszym miejscu wydarzeń związanych z wizualną i niewerbalną komunikacją w Niemczech” - mówi prezes GMK & WNP Fachmessen. Przyszłe targi mają skupić ok. 500 wystawców i 15 000 odwiedzających. Opracowano na podstawie informacji firmy GJC Inter Media

cript>