Mnumi i Media Center Printware łączą siły
30 sie 2013 13:00

 W ostatnich kilku miesiącach firma Mnumi (producent znanego w kraju systemu zarządzania dla drukarń) oraz Media Center Printware (firma informatyczna wspierająca drukarnie w zakresie wdrożeń systemów MIS & web2print) prowadziły ożywione rozmowy, których efektem jest podpisana umowa partnerska, na mocy której Media Center została oficjalnym partnerem handlowym i wdrożeniowym systemu Mnumi. „Jesteśmy pod dużym wrażeniem funkcjonalności systemu Mnumi – mówi Bogusław Lichoński, właściciel firmy Media Center Printware. – Jest to system faktycznie napisany przez drukarzy i widać to na każdym kroku. Dotychczas kojarzeni byliśmy z wdrożeń systemu Graphisoft w drukarniach offsetowych, teraz chcielibyśmy wspólnie z Mnumi dostarczać elastyczny system dla drukarń cyfrowych i mniejszych drukarń offsetowych. W naszej ocenie dołączenie Mnumi do naszej oferty spowoduje znaczne rozszerzenie naszej grupy docelowej. W zasadzie od tego momentu mamy ofertę dla każdego typu drukarni w Polsce. Ponadto Mnumi jest aplikacją internetową i opartą o narzędzia open source, w tym system operacyjny Linux, co oznacza redukcję kosztów systemu dla kupujących.” „Od kilku lat próbujemy sprzedawać system Mnumi przez różnych partnerów handlowych i jest to element naszej strategii – mówi Piotr Pakier, właściciel Mnumi. – Wolimy po prostu bardziej koncentrować się na analizie potrzeb klientów i samej implementacji systemu, stąd nasza decyzja o podjęciu współpracy z Printware. Doceniamy osiągnięcia tej firmy na polu sprzedaży i wdrożeń systemów dla drukarń w ostatnich latach. Know-how, jakie posiada Media Center, na pewno pozwoli nam lepiej rozwijać współpracę z nowymi klientami, jak i sam system.” System Mnumi powstał ponad 10 lat temu w warszawskiej drukarni cyfrowej StudioUH i ciągle jest rozwijany. Pozwala na sprawne zarządzanie firmą od wyceny produktu do wysyłki. System stanowi także w pełni funkcjonalny web2print z możliwością samodzielnego projektowania produktu on-line. Obie firmy podjęły już pierwsze decyzje dotyczące planu marketingowego i sprzedaży. Opracowano na podstawie informacji firmy Media Center Printware