Wzrost sprzedaży urządzeń drukujących Brother w Polsce
3 wrz 2013 13:40

Firma Brother Polska poinformowała o osiągniętych wzrostach sprzedaży swoich urządzeń na polskim rynku. W porównywanych okresach pierwszych kwartałów lat 2012 i 2013 firma odnotowała wzrost sprzedaży swoich wielofunkcyjnych monochromatycznych urządzeń laserowych o 65,76 proc. Udział firmy w polskim rynku tych rozwiązań wzrósł o 7,3 proc. i wynosi obecnie 19 proc., co daje jej 3. miejsce. W przypadku wielofunkcyjnych urządzeń atramentowych Brother Polska osiągnął wzrost sprzedaży na poziomie 26,14 proc. Firma zajmuje obecnie 2. pozycję na rynku tych rozwiązań, a jej udział wzrósł o 5,1 proc. względem roku 2012. Brother osiągnął również znaczący wzrost sprzedaży monochromatycznych drukarek laserowych – wyniósł on aż 128 proc. Obecnie producent posiada 9,1 proc. rynku tych urządzeń, co stanowi wzrost o 5,8 proc. względem roku 2012 i daje mu 3. pozycję. „Osiągnięte wzrosty sprzedaży urządzeń są dowodem na to, że rynek dobrze ocenia nasze urządzenia oraz na to, że przyjęliśmy dobrą taktykę sprzedaży. Polski rynek nie należy do łatwych – tym bardziej cieszymy się ze wzrostów. Zamierzamy kontynuować rozwój wprowadzając do oferty nowe rozwiązania i rozwijając dział sprzedaży” – powiedział Piotr Baca, country manager w firmie Brother Polska. Opracowano na podstawie informacji firmy Brother