OneDay Roadshow – podsumowanie
20 wrz 2013 12:38

Tegoroczna edycja OneDay Roadshow okazała się doskonałym rozwiązaniem dla branży upominków reklamowych, dlatego organizator zapowiada kontynuację imprez w przyszłym roku. OneDay Roadshow to cykl spotkań, gdzie dostawcy i dystrybutorzy mogą w kameralnej atmosferze spotkać się i porozmawiać o realizowanych i przyszłych zamówieniach. Dostawcy mogą szczegółowo wyjaśnić prezentowaną ofertę, a także zadbać o relacje z partnerami handlowymi. Dystrybutorzy natomiast mają okazję zapoznać się z nową ofertą na rynku, a także poszukać inspiracji przed świątecznymi realizacjami. Pierwsza edycja OneDay Roadshow pokazała, jak ważne w kanale B2B są komfort przeprowadzanych rozmów oraz możliwość osobistego kontaktu z potencjalnymi klientami. Dlatego w przyszłym roku cykl OneDay Roadshow będzie kontynuowany. Przyszłoroczna edycja odbędzie się w dniach 2.09-5.09.2014 w czterech miejscach w Polsce: Trójmieście (2.09), Warszawie (03.09), Chorzowie (04.09) oraz Poznaniu (05.09). Opracowano na podstawie informacji firmy GJC