Oferta papierów Image firmy Antalis wzbogacona o 25 kolorów
2 paź 2013 13:48

Antalis prezentuje nową odsłonę kolekcji papierów Image oraz organizuje kampanię interaktywną „Image Yourself” , w której nagrodą główną jest wycieczka do Brazylii wraz z biletem na finał piłkarskich mistrzostw świata w 2014 roku. Po wprowadzeniu do oferty papierów do druku cyfrowego Image Digicolor, Antalis ponownie wzmacnia kolekcję papierów Image. Tym razem uzupełni ją kolorowy, barwiony w masie papier wielofunkcyjny, występujący aż w 25 kolorach – Image Coloraction. Dodatkowo cała kolekcja papierów marki Image otrzyma nowe opakowania. Image to marka własna niepowlekanych papierów biurowych oraz do druku cyfrowego firmy Antalis. W ofercie znajdują się papiery do każdego rodzaju urządzeń drukujących (offsetowych, laserowych, atramentowych, HP Indigo oraz innych urządzeń do druku cyfrowego), do kopiarek wielofunkcyjnych, do druku wysokonakładowego. Marka Image to papiery do wydruków wielokolorowych o wyjątkowej białości i gładkości, a także, dostępne w 4 odcieniach, papiery pochodzące z recyklingu. Aby wesprzeć nową odsłonę marki, Antalis International wspólnie z agencją Superflux opracował kampanię marketingową skierowaną do klientów końcowych. Kampania trwa do czerwca 2014 roku i daje możliwość wygrania atrakcyjnych nagród, w tym nagrody głównej: wycieczki do Brazylii na finał piłkarskich mistrzostw świata w lipcu 2014. Udział w konkursie można wziąć wchodząc na specjalnie dedykowaną stronę internetową (www.imageyourself.net), używając aplikacji mobilnych na Apple i Android lub poprzez aplikację na Facebooku. Wystarczy załadować swoje zdjęcie z wybraną ryzą papieru Image, w jak najbardziej zaskakującej scenerii, bądź wstawić zdjęcie swojej twarzy w gotowy szablon, np. tancerki na karnawale w Rio. Uczestnik może zgłosić do ośmiu zdjęć, a każde z nich powinno zawierać inną ryzę papieru Image. Aplikacja została zaprojektowana w taki sposób, aby wykryć, czy dana ryza była już wykorzystana w poprzednich zdjęciach. Zapraszając znajomych do wspólnej zabawy oraz dzieląc się z nimi swoimi zdjęciami klient zwiększa szanse na wygraną. W celu utrzymania tempa kampanii i podtrzymania zainteresowania uczestników co tydzień rozdawane są atrakcyjne nagrody: telewizory, kamery wideo, zegarki... Oczywiście nagrodami, na które wszyscy czekają, są wycieczki do Brazylii: 5 tygodniowych wycieczek dla 2 osób, 3 wycieczki VIP z biletami na ćwierćfinały mistrzostw i ta najbardziej pożądana – 1 wycieczka VIP z biletem na finał. „Kampanię Image Yourself wykorzystaliśmy, aby zakomunikować klientom końcowym zmiany w ofercie Image oraz przedstawić im pełne portfolio papierów biurowych i do druku cyfrowego tej marki – wyjaśnia Xavier Jouvet, Group Marketing and Purchasing Director w Antalis International. –Celem jest także wspieranie dystrybutorów naszej marki poprzez atrakcyjne, oryginalne inicjatywy. Już nie możemy się doczekać, żeby poznać szczęśliwych zwycięzców!” Opracowano na podstawie informacji firmy Antalis