Rozwiązania GMC Software Technology na targach w Moskwie i w Barcelonie
18 lis 2013 14:12

Ostatnio firma GMC Software Technology prezentowała swoje zaawansowane rozwiązania w zakresie zarządzania komunikacją z klientem na dwóch imprezach branżowych. Z myślą o wschodnioeuropejskich klientach z branży poligraficznej firma pojawiła się z własnym stoiskiem na targach Poligraphinter 2013 w Moskwie, gdzie promowała programy oparte na platformie GMC Inspire. W tym samym czasie, podczas wystawy ITXpo i towarzyszącego jej sympozjum Gartnera w Barcelonie, oficjalnie zadebiutowała nowa aplikacja przeznaczona dla klientów z sektora bankowości – GMC Interactive Paperless Onboarding. Targi Poligraphinter 2013, odbywające się w Moskwie w pierwszej połowie listopada, były dla GMC Software Technology doskonałą okazją do penetracji tamtejszego rynku i prezentacji swoich rozwiązań, dedykowanych branży poligraficznej. Na stoisku firmy odbywały się pokazy różnych programów, bazujących na platformie GMC Inspire. Mówi Paweł Walczak, business development manager w firmie GMC Software Technology Sp. z o.o., który był obecny na targach: „Według naszej wiedzy na moskiewskich targach byliśmy jedynym dostawcą rozwiązań software’owych do personalizacji. Nasze stoisko licznie odwiedzali przedstawiciele zarówno drukarń, jak też firm specjalizujących się w usługach typu direct marketing/mailing, współpracujący z dużymi korporacjami. Gros gości targowych stanowili klienci z Rosji, krajów d. ZSRR oraz Chin. Część z nich to użytkownicy naszych rozwiązań, zainteresowani aktualizacją swojego oprogramowania, ewentualnie rozbudową o moduły takie jak web-to-print czy personalizacja treści. Część zaś to zupełnie nowi, potencjalni klienci, którzy chcieli uzyskać informacje na temat platformy GMC Inspire i jej możliwości. (...) W perspektywie kilku lat jest to obszar o bardzo dużym potencjale”. Promowana w Moskwie przez GMC Software Technology platforma GMC Inspire to kompleksowe rozwiązanie do zarządzania komunikacją z klientami (CCM – Customer Communications Management). Jako wszechstronne narzędzie do zarządzania treścią dokumentów, pozwala ono użytkownikom – m.in. dostawcom usług poligraficznych oraz direct mailing – na lepsze dotarcie do klientów i zwiększenie ich zaangażowania w prowadzone działania reklamowe i informacyjne. GMC Inspire wykorzystuje różne kanały komunikacji (m.in. pocztę elektroniczną, SMS-y, portale społecznościowe, Internet oraz tradycyjne media drukowane), zwiększając efektywność działań i przychodów, a także lojalność końcowych odbiorców. Opracowano na podstawie informacji firmy GMC