„Moc inkjetu” wg Fujifilm na targach Ipex 2014
24 lut 2014 15:23

Podczas zbliżającej się wystawy Ipex 2014 Fujifilm zamierza skupić się na kwestiach cyfrowej produkcji atramentowej druków komercyjnych i etykiet. Firma zarezerwowała stoisko o powierzchni 600m2, gdzie zamierza informować odwiedzających o „sile inkjetu”, podkreślając to, co już dzisiaj można osiągnąć przy użyciu tej technologii. „Tempo zmian w przemyśle poligraficznym i opakowaniowym nadal jest niespotykane, z coraz bardziej różnorodnymi aplikacjami pojawiającymi się każdego dnia. Komercyjne rozwiązania do cyfrowego druku atramentowego firmy Fujifilm, wspólnie z naszymi silnymi systemami typu web-to-print i workflow, sprawdzają się na rynku i zmieniają druk na całym świecie. Otwierają mnóstwo możliwości i zastosowań, które odpowiadają dynamicznemu i stale zmieniającemu się rynkowi druku. Ipex znakomicie pasuje do wizji Fujifilm skupiającej się na przyciąganiu drukarzy i właścicieli marek z całej Europy i podkreślaniu zróżnicowanej roli druku w marketingu wielokanałowym” – mówi Yasufumi Morimoto, starszy wiceprezes w Fujifilm Europe GmbH. „Nasi klienci poszukują nowych sposobów na osiąganie rezultatów w tym zmieniającym się środowisku komunikacji, a druk jest tu kluczowym czynnikiem. Podczas targów Ipex 2014 wykorzystamy nasze stoisko w odmienny sposób, aby zaprezentować, jak nasza cała rodzina komercyjnych produktów do cyfrowego druk inkjetowego, wspólnie z naszym wiodącym na rynku cross-mediów rozwiązaniem workflow XMF, może pomóc klientom w przekształceniu ich firmy; wierzymy, że będzie to dla nas bardzo udana wystawa” – podsumowuje Yasufumi Morimoto. Na podstawie informacji firmy Fujfilm opracował KS