Stora Enso ulepszyła MediaCard
27 lut 2014 12:22

Koncern Stora Enso zaprezentował ulepszoną jednowarstwową tekturę MediaCard o podwójnie powlekanej powierzchni. W porównaniu z tekturą MediaCard z 2012 r. ma ona większą objętość i jest sztywniejsza – zgodnie z potrzebami rynku i klientów. „Ponowne skierowanie na rynek MediaCard uzupełnia ofertę Stora Enso w zakresie tektur opakowaniowych i graficznych, skierowanych do producentów towarów, projektantów, przetwórców i drukarzy. Wysoki poziom bieli, jasność i delikatna, jedwabista powierzchnia MediaCard pomaga w osiąganiu doskonałych rezultatów druku i nadaje się do szerokiej gamy zastosowań graficznych i opakowaniowych, takich jak okładki, foldery, pudełka składane, kartki, tagi, bilety, plakaty, karty do gry oraz torby sklepowe” – mówi Eckhard Kallies, wiceprezes działu Speciality Papers w Stora Enso. „Od naszych klientów wiemy, że gładka i jedwabista powierzchnia MediaCard w połączeniu z jej wyjątkową jasnością i bielą jest wysoce oceniana przez producentów towarów oraz konsumentów. Dzięki poprawionej objętości i sztywności możemy obsłużyć nią jeszcze więcej rynków, np. graficzny i opakowaniowy, które wymagają szczególnie atrakcyjnego wyglądu” – dodaje Marcus Weise, dyrektor ds. rozwoju biznesu w Stora Enso Speciality Papers. Tektura MediaCard jest produkowana w należącej do Stora Enso niemieckiej papierni Uetersen. Aby otrzymać darmowe próbniki, należy skontaktować się z firmą, pisząc na adres: mediacard@storaenso.com. Na podstawie informacji firmy Stora Enso opracował TK