Ricoh Polska i „Bieg na Igrzyska”
17 mar 2014 12:49

W sobotę, 15 marca br., zakończył się „Bieg na Igrzyska” – cykl zawodów organizowanych w ramach Narodowego Programu Rozwoju Biegów Narciarskich. Ricoh Polska, która od początku wspiera inicjatywę, również w tym roku była oficjalnym partnerem Biegu. „Bieg na Igrzyska” wystartował w tym roku po raz czwarty. Składał się z 10 dni rywalizacji. Pierwsze zawody dla młodych biegaczy i biegaczek narciarskich odbyły się na początku stycznia na Polanie Jakuszyckiej w Szklarskiej Porębie, zaś ostatnie 15 marca w Zakopanem. Narodowy Program Rozwoju Biegów Narciarskich „Bieg na Igrzyska” jest ogólnopolskim programem sportowo-społecznym, zainaugurowanym w sezonie 2009/2010, adresowanym do młodzieży uprawiającej narciarstwo biegowe. Ambasadorem programu jest Justyna Kowalczyk – złota, srebrna i brązowa medalistka Igrzysk Olimpijskich, zdobywczyni Kryształowej Kuli za zwycięstwo w klasyfikacji generalnej Pucharu Świata w 2009, 2010 i 2011 roku oraz trzykrotna z rzędu triumfatorka Tour de Ski. Podstawowym celem twórców programu jest pomoc w wyłonieniu największych talentów tej dyscypliny sportu. „To pierwsza taka inicjatywa w Polsce. Bardzo się cieszymy, że po raz kolejny wzięliśmy w niej udział” – mówi Paweł Barski, dyrektor marketingu w Ricoh Polska. Więcej informacji o inicjatywie można znaleźć na stronie: http://www.biegnaigrzyska.info/. Opracowano na podstawie informacji firmy Ricoh Polska