Ipex 2014: plany Konica Minolta
21 mar 2014 11:16

Podczas tegorocznej edycji Ipex Konica Minolta przygotowała rozbudowany program seminariów. Firma po raz pierwszy pokaże też udoskonalone rozwiązania wprowadzone w atramentowym systemie produkcyjnym KM-1. Codziennie od 24 do 29 marca w Konica Minolta business zone uczestnicy targów będą mogli wziąć udział w prezentacjach ekspertów. Wśród nich znajdą się: Neil Falconer (printfuture), Matthew Parker (print champion) i Charlotte Graham-Cumming (agencja kreatywna Ice Blue Sky). Podczas wystąpień zostaną zaprezentowane efektywne modele współpracy między drukarniami komercyjnymi i branżą reklamową opierające się m.in. na korzyściach i możliwościach płynących z automatyzacji działań marketingowych. Na przykładzie rozwiązań Konica Minolta z zakresu organizacji pracy firma zaprezentuje, w jaki sposób można usprawnić proces zarządzania wieloma zadaniami i obniżyć koszty na poziomie sprzedaży w modelu e-commerce oraz w procesie produkcji dzięki nowym systemom druku produkcyjnego bizhub PRO/PRESS C1060/70. Odwiedzający stoisko będą mogli zobaczyć, jak funkcjonują rozwiązania z zakresu organizacji pracy, druku zmiennych danych, web-to-print i zarządzania kolorem czy aplikacje dedykowane marketingowi i kampaniom cross-marketingowym. Uczestnicy targów Ipex będą mogli również skorzystać z „zielonej inicjatywy” Konica Minolta realizowanej w ramach certyfikowanego projektu Konica Minolta Production Printing Carbon Compensation. Stoisko Konica Minolta łącznie z prezentowanymi urządzeniami będzie neutralne pod względem emisji dwutlenku węgla. Zwiedzający Ipex będą też mieli okazję zobaczyć, w jaki sposób działa 12 modeli systemów dedykowanych komercyjnemu drukowi produkcyjnemu, produkcji opakowań, wielkiemu formatowi, drukowi dokumentów, drukowi na żądanie, a także etykiet i zdjęć oraz reklamie pocztowej. Jednymi z najważniejszych urządzeń firmy prezentowanych w Londynie będą atramentowy system produkcyjny KM-1 oraz systemy bizhub PRO i PRESS C1060 oraz C1070, a także bizhub PRESS 2250P. Na stoisku będzie również można poznać rozwiązania z zakresu automatyzacji organizacji pracy, pre- i postpress. W trakcie tegorocznej edycji Ipex odbędzie się World Print Summit. W jego ramach 25 marca Olaf Lorenz, general manager, International Marketing, Konica Minolta Business Solutions Europe poprowadzi debatę „Czy w przyszłości druk będzie mógł współistnieć z komunikacją cyfrową?”. Wśród panelistów znajdą się: Andy Barber, general manager, imail, UK Mail; Andy Fry, managing director Nova Direct i Charlotte Graham-Cumming z Ice Blue Sky. Natomiast podczas sesji organizowanych w ramach Cross Media Show i Masterclass będzie można wysłuchać case study i prezentacji dotyczących druku zmiennych danych i web-to-print. Odwiedzający mogą zapisać się na Ipex TUTAJ. Opracowano na podstawie informacji firmy Konica Minolta