Reklama360 – Międzynarodowe Targi Reklamy i Poligrafii Reklamowej
27 mar 2014 11:11

Międzynarodowe Targi Poznańskie i Mediarun nawiązały współpracę przy organizacji pierwszej edycji targów Reklama360. „Łącząc kilkudziesięcioletnie doświadczenie w przygotowaniu imprez targowych z obyciem świata reklamy i marketingu, tworzymy spektakularne wydarzenie na miarę XXI wieku” - zapewniają organizatorzy. Mediarun jako właściciel serwisów mediowych i organizator licznych specjalistycznych kongresów gwarantuje wysoką jakość merytoryczną targów Reklama360. MTP natomiast to gwarant pełnowymiarowych ekspozycji na miarę potrzeb i planów klientów. Reklama360 to – według informacji organizatorów - zupełnie nowa jakość spotkań branży reklamowej w Polsce, niepowtarzalne miejsce w skali kraju, podczas którego w komfortowych warunkach i dobrej atmosferze spotkają się profesjonaliści rynku reklamy: „Naszym celem jest stworzenie jedynego w swoim rodzaju wydarzenia, w którym praktyka zmierzy się z teorią, empiria z wizją przyszłości, a rutyna z kreacją. Podczas targów Reklama360 postaramy się zaprezentować jak najszerszy przekrój produktów i nowych technologii dedykowanych branży reklamy. Będą to między innymi maszyny i urządzenia do produkcji reklam, upominki reklamowe oraz to, co w szerokim ujęciu rozumiemy jako komunikację wizualną: outdoor, reklama świetlna czy ekspozytory POS.” Targi Reklama360 odbędą się w dniach 14-16 maja 2014. Opracowano na podstawie informacji organizatorów