Policon 2014: Opakowania – nowe horyzonty
14 maj 2014 15:38
24 czerwca br. odbędzie się druga edycja konferencji Policon, zorganizowana przez redakcje „Poligrafiki” i „Opakowania”.
Wydarzenie będzie miało miejsce 24 czerwca br. w hotelu Intercontinental w Warszawie pod hasłem „Opakowania – nowe horyzonty”. Założeniem organizatorów jest odejście od popularnych na rynku konferencji stricte produktowych na rzecz prezentacji koncepcji i technologii przyszłości, a także prezentacji opakowania jako integralnego i coraz ważniejszego elementu kreacji marki. Planowane są m.in. następujące tematy:
- technologie cyfrowe w produkcji opakowań i ich rola w kreatywnych kampaniach marketingowych;
- rola innowacyjnych opakowań i etykiet w budowaniu marki;
- opakowania inteligentne i aktywne;
- tworzywa biodegradowalne;
- augmented reality w produkcji opakowań;
- optymalizacja produkcji opakowań.
Taki dobór tematów powoduje, że będzie to wydarzenie ciekawe nie tylko dla producentów opakowań i drukarń planujących związać swą przyszłość z tym segmentem rynku, ale również dla ich klientów – osób zajmujących się projektowaniem i zamawianiem opakowań.
Patronat medialny nad wydarzeniem objął miesięcznik „Przemysł Spożywczy”.
Sponsorami Premium konferencji są firmy Heidelberg, HP i Infosystems, natomiast wspierającymi – Esko i Michael Huber Polska. Prezentacje poprowadzą wysokiej klasy specjaliści branżowi, również zagraniczni. Planowane jest m.in. wystąpienie przedstawiciela firmy badawczej Infotrends, który omówi najnowsze trendy w produkcji opakowań i przedstawi prognozy dla poszczególnych technologii.
Andrzej Turski, kierownik sprzedaży maszyn wąskowstęgowych w firmie Heidelberg, przedstawi możliwości produkcji opakowań wysoko przetworzonych inline na maszynach wąskowstęgowych.
Stijn Simoens, Business Manager Labels & Packaging w firmie HP Indigo EMEA, omówi dobre praktyki produkcyjne w cyfrowym druku opakowań. Firma Infosystems natomiast opowie o rozwiązaniach wpływających na podniesienie efektywności przedsiębiorstwa. Konferencję zakończy dyskusja na temat opakowań jutra, w której wezmą udział przedstawiciele sponsorów.
Pełny program konferencji jest dostępny na stronach internetowych www.poligrafika.pl oraz www.opakowanie.pl, gdzie możliwa jest również rejestracja udziału w wydarzeniu. Udział w konferencji jest odpłatny dla uczestników – cena 250 zł netto zawiera wszystkie materiały konferencyjne oraz lunch. Zapraszamy!