Policon 2014: Opakowania – nowe horyzonty
14 maj 2014 15:38

24 czerwca br. odbędzie się druga edycja konferencji Policon, zorganizowana przez redakcje „Poligrafiki” i „Opakowania”. Wydarzenie będzie miało miejsce 24 czerwca br. w hotelu Intercontinental w Warszawie pod hasłem „Opakowania – nowe horyzonty”. Założeniem organizatorów jest odejście od popularnych na rynku konferencji stricte produktowych na rzecz prezentacji koncepcji i technologii przyszłości, a także prezentacji opakowania jako integralnego i coraz ważniejszego elementu kreacji marki. Planowane są m.in. następujące tematy: - technologie cyfrowe w produkcji opakowań i ich rola w kreatywnych kampaniach marketingowych; - rola innowacyjnych opakowań i etykiet w budowaniu marki; - opakowania inteligentne i aktywne; - tworzywa biodegradowalne; - augmented reality w produkcji opakowań; - optymalizacja produkcji opakowań. Taki dobór tematów powoduje, że będzie to wydarzenie ciekawe nie tylko dla producentów opakowań i drukarń planujących związać swą przyszłość z tym segmentem rynku, ale również dla ich klientów – osób zajmujących się projektowaniem i zamawianiem opakowań. Patronat medialny nad wydarzeniem objął miesięcznik „Przemysł Spożywczy”. Sponsorami Premium konferencji są firmy Heidelberg, HP i Infosystems, natomiast wspierającymi – Esko i Michael Huber Polska. Prezentacje poprowadzą wysokiej klasy specjaliści branżowi, również zagraniczni. Planowane jest m.in. wystąpienie przedstawiciela firmy badawczej Infotrends, który omówi najnowsze trendy w produkcji opakowań i przedstawi prognozy dla poszczególnych technologii. Andrzej Turski, kierownik sprzedaży maszyn wąskowstęgowych w firmie Heidelberg, przedstawi możliwości produkcji opakowań wysoko przetworzonych inline na maszynach wąskowstęgowych. Stijn Simoens, Business Manager Labels & Packaging w firmie HP Indigo EMEA, omówi dobre praktyki produkcyjne w cyfrowym druku opakowań. Firma Infosystems natomiast opowie o rozwiązaniach wpływających na podniesienie efektywności przedsiębiorstwa. Konferencję zakończy dyskusja na temat opakowań jutra, w której wezmą udział przedstawiciele sponsorów. Pełny program konferencji jest dostępny na stronach internetowych www.poligrafika.pl oraz www.opakowanie.pl, gdzie możliwa jest również rejestracja udziału w wydarzeniu. Udział w konferencji jest odpłatny dla uczestników – cena 250 zł netto zawiera wszystkie materiały konferencyjne oraz lunch. Zapraszamy!