Canon for Business 2014
4 cze 2014 13:25

Firma Canon Europe zorganizowała konferencję Canon for Business 2014. W dniach 13-15 i 19-23 maja blisko 2600 klientów Canon gościło w firmowym ośrodku w Poing w pobliżu Monachium. Wykorzystując obiekt o powierzchni 6000 m2, Canon zachęcał odwiedzających do odbycia wirtualnej podróży podzielonej na cztery etapy: Insight (analiza), Inspiration (inspiracja), Delivery (dostarczanie) oraz Support (wsparcie). Każdy etap składał się z kilku stref, które łączyły się w indywidualną prezentację dla każdego klienta. Na etapie Insight klienci mogli zapoznać się z wynikami najnowszych badań rynkowych przeprowadzonych przez niezależne firmy na zlecenie Canon. Nowe badania, zatytułowane „Building your future with print”, wyjaśniają różnice w percepcji pomiędzy dostawcami a nabywcami usług druku, prezentują możliwości wzrostu w komunikacji wielokanałowej i dostarczają wskazówek, które pomogą dostawcom usług druku w odniesieniu sukcesu. Kolejny etap, Inspiration, składał się z programu seminariów, doradztwa biznesowego w zakresie specyficznych problemów klienta oraz studium Canon Business & Innovation Scan, które było okazją do przeprowadzenia niezależnej oceny bieżących możliwości biznesowych klienta i wskazania kierunków przyszłego rozwoju. Na etapach Delivery i Support klienci Canon mieli możliwość zapoznania się z pełną ofertą rozwiązań do druku profesjonalnego, w tym urządzeń wielkoformatowych, drukarek na arkusze cięte oraz z podawaniem rolowym. Cała ekspozycja została podzielona tematycznie. Podczas wydarzenia odbyły się premierowe pokazy innowacyjnych technologii, dzięki którym klienci będą mogli zaspokajać nieustannie zmieniające się potrzeby nabywców usług druku. Do tych nowych technologii należą seria niskonakładowych systemów druku imagePRESS C800, a także dwie maszyny z podawaniem ciągłym: Océ ImageStream 3500 oraz Océ VarioStream 4000. Klienci wzięli również udział w wirtualnej demonstracji Projektu Niagara, opracowywanej przez Canon technologii atramentowej, która wypełni lukę — zarówno pod względem technologii, jak i produktywności — między maszynami Canon imagePRESS a urządzeniami klasy podstawowej z podawaniem ciągłym. Nowa technologia ma pomóc firmom w zdobyciu nowych segmentów rynku. Jeppe Frandsen, dyrektor ds. druku produkcyjnego w Canon Europe, powiedział: „Bardzo cieszymy się, że mogliśmy zaprosić tak wielu klientów na konferencję Canon for Business 2014 i w ten sposób wypełnić obietnicę, którą złożyliśmy im w marcu zeszłego roku. Dziś Canon Europe jest zupełnie inną organizacją niż był cztery lata temu, zarówno pod względem gamy rozwiązań do druku profesjonalnego, która teraz nie ma sobie równej na rynku, jak i naszych możliwości w zakresie świadczenia usług. Niektóre rzeczy się jednak nie zmieniły — nadal mamy to samo przemyślane podejście w zakresie rozwijania długofalowych relacji z klientami łącząc inwestycje, innowacje oraz inspiracje. Podczas konferencji w naszym ośrodku w Poing pokazaliśmy klientom, jak dzięki pełnej ofercie rozwiązań, usług i wsparcia możemy pomóc im rozwinąć działalność poprzez zbliżenie się do ich własnych klientów”. Każda ze stref podczas konferencji Canon for Business 2014 została zaprojektowana tak, aby inspirować klientów poprzez demonstrowanie zastosowań, doradztwo technologiczne oraz historie sukcesów klientów. Opracowano na podstawie informacji firmy Canon