Meet Kodak Polska 2014
10 cze 2014 14:40

„Poczuj ducha rywalizacji i dołącz do najlepszych na rynku” – to hasło przewodnie 8. konferencji Meet Kodak Polska, która odbyła się 5 czerwca w Jachrance k. Warszawy i zgromadziła ok. 150 gości z całej Polski. Konferencję rozpoczęła Jolanta Wiśniewska - dyrektor zarządzająca Kodak Polska, witając wszystkich przybyłych na spotkanie oraz pokrótce przedstawiając jego agendę, a także firmę Kodak. Podkreślała przy tej okazji, że od wielu lat Kodak jest skoncentrowany na dostarczaniu przełomowych technologii dla biznesu. Gości przywitał również Komal Sharma – dyrektor zarządzający Kodak Emerging Geographies w regionie EAMER, który podkreślał znaczenie rynku polskiego i jego rozwoju dla firmy i regionu. Następnie prowadzący firmę konsultingową Aleŝ Lisac, ekspert z dziedziny marketingu bezpośredniego ze Słowenii, zaprezentował możliwości pozyskiwania nowych klientów. „Technologia cyfrowa Kodak – narzędzia, dzięki którym można wyróżniać kampanie swoich klientów” to wystąpienie Sławomira Iwanowskiego, regionalnego szefa sprzedaży Kodak Polska. Wystąpienie Mirosławy Peret, dyrektor finansowej Druk-Intro SA, było przedstawieniem doświadczeń z wdrożenia bezprocesowych płyt Kodak Sonora XP. O technologii bezprocesowej i własnych doświadczeniach z wdrożenia płyty Kodak Sonora XP w formacie VLF w drukarni opakowań mówił Michał Rulewicz, specjalista ds. CtP w firmie Werner Kenkel. Dorota Kałowska, partner & strategy consultant w firmie Cobalt Spark mówiła o tym, jak ważnym elementem marki są opakowania, jaki naprawdę jest dzisiejszy konsument oraz jak ze „zwykłego” opakowania zrobić efektywne narzędzie sprzedaży. „Jak technologia Kodak wpływa na jakość, wizerunek produktu i marki” to referat Jacka Galińskiego z Kodak Polska. Magdalena Michalska, dyrektor ds. sprzedaży i marketingu Chesapeake Polska w prezentacji „Granice rozwoju technologicznego – dialog potrzeb i możliwości” nie tylko zainicjowała dialog, ale również zachęciła uczestników konferencji do wyrażenia swoich spostrzeżeń na temat przyszłości branży. Jacek Młynarczyk, sales & marketing manager w firmie Miller Graphics Poland Sp. z o.o., mówił o wysokojakościowym druku opakowań i doświadczeniach Miller Graphics z wykorzystywanym w niej od kilku lat systemem Kodak Flexcel NX. Wieczorem wszystkim gościom organizatorzy zaproponowali uroczystą kolację, której towarzyszyły brazylijskie rytmy. Więcej o konferencji – w lipcowym wydaniu „Poligrafiki”. Opracowano na podstawie informacji firmy Kodak Polska