Antalis na DSCOOP EMEA
17 cze 2014 14:49

W dniach 25-27 czerwca 2014 r. w Budapeszcie, odbędzie się konferencja DSCOOP EMEA, której partnerem i uczestnikiem – już po raz trzeci – będzie firma Antalis. Digital Solutions Cooperative (DSCOOP) to inicjatywa łącząca właścicieli agencji, niezależnych grafików oraz profesjonalistów używających sprzętu HP Graphic Arts i powiązanych z nim rozwiązań. Tegoroczna edycja ma formę trzydniowych warsztatów, podczas których dyskutować się będzie o kierunku, w jakim powinny rozwijać się drukarnie, aby jeszcze lepiej spełniać oczekiwania użytkowników końcowych. Coraz więcej drukarń inwestuje w maszyny do druku cyfrowego, nie tylko w celu zaspokojenia popytu na małe zlecenia, ale także rozszerzenia swojej oferty o usługi o dużej wartości dodanej, takie jak web-to-print czy aplikacje cross-mediowe. Jednak dla wielu z nich świat marketingu jest obcy i posługuje się nieznanym językiem. Pomóc we wzajemnym zrozumieniu mają edukacyjne sesje i warsztaty organizowane właśnie podczas konferencji DSCOOOP EMEA, w tym organizowana przez Antalis sesja pt. „Holding Meaningful Conversations with Marketers”, której przewodniczyć będzie Sima Dahl – trenerka tzw. personal brandingu oraz specjalistka w zakresie mediów społecznościowych. Coroczne uczestnictwo i sponsorowanie DSCOOP EMEA przez Antalis jest jednym z fundamentów inicjatywy d2b (Digital-to-Business), w ramach której firma oferuje swoim klientom szeroką gamę specjalistycznych podłoży dostosowanych do najnowszych technik druku cyfrowego, doradztwo zespołu ekspertów, szereg usług dodatkowych, a także spotkania uczestników rynku. „Jednym z głównych czynników zmian, jakie zachodzą w przemyśle papierniczym i drukarskim było pojawienie się druku cyfrowego – mówi Xavier Jouvet, group marketing and purchasing director w Antalis International. – Obecnie tylko firmy, które nieustannie poszerzają i aktualizują swoją ofertę mają szansę na długofalowy rozwój i sukces. (…)” Więcej informacji o konferencji DSCOOP EMEA dostępnych jest na stronie: http://dscoop.org/p/cm/ld/fid=783 Opracowano na podstawie informacji firmy Antalis