Cykl Media Port na World Publishing Expo 2014
10 lip 2014 15:16

World Publishing Expo, największe na świecie targi przeznaczone dla branż prasowej i medialnej, odbędą się w centrum wystawowym RAI w Amsterdamie w dniach 13-15 października br. Tegoroczny cykl bezpłatnych wykładów Media Port podzielono na trzy bloki tematyczne pt. „Content” (Treść), „Revenue” (Dochód) i „The Power of Print” (Siła Druku). Tematy prezentowane w ramach Media Port na otwartych panelach dyskusyjnych oferują uczestnikom szeroką różnorodność. Są to m.in. „Paywall 2.0”, „Digital Printing” (Druk Cyfrowy), “Responsive Design (Responsywne Projektowanie)”, „Video: Monetisation” (Video: Monetyzacja), „Content Management: Tools & Efficiency” (Zarządzanie Treścią: Narzędzia i Wydajność). Trzy segmenty Media Port będą rozmieszczone w trzech oddzielnych halach na terenie targów umożliwiając wydawcom i dostawcom pogłębianie relacji i rozszerzanie współpracy na przyszłość. Podczas imprezy odbędą się również płatne konferencje w tym 13. International Newsroom Summit, 7. szczyt „Tablet and App Summit” oraz, organizowane po raz pierwszy, Światowe Forum Wydawców. Na spotkaniach, przeznaczonych dla rynkowej kadry kierowniczej najwyższego szczebla oraz wydawców, zostaną omówione przyszłościowe strategie dla publikacji informacji. World Publishing Expo (wcześniej znane jako IFRA Expo and Conference), organizowane przez stowarzyszenie World Association of Newspapers and News Publishers (WAN-IFRA), oczekuje przybycia ponad 300 wystawców i ponad 8 tys. odwiedzających. Rejestracja na konferencje oraz szczegółowe informacje na: www.worldpublishingexpo.com Na podstawie informacji stowarzyszenia WAN-IFRA opracowała AP