EFI przejmuje DirectSmile
21 lip 2014 13:13

EFI, światowy lider w dziedzinie innowacyjnego druku cyfrowego, ogłosił dzisiaj przejęcie firmy DirectSmile GmbH, nagradzanego dostawcy oprogramowania do automatyzacji marketingu cross media. DirectSmile, z siedzibą w Berlinie, w 2001 roku opracowała projekt personalizacji obrazów, a obecnie prowadzi prace nad oprogramowaniem do personalizacji i automatyzacji mediów, które ma usprawnić realizację zaawansowanych zadań marketingowych i produkcyjnych dla korporacji, agencji oraz firm poligraficznych. Technologie DirectSmile powiększą ofertę EFI dając klientom rozbudowaną, w pełni zintegrowaną możliwość cyfrowego druku opartą na danych, sieci internetowej, usługach e-mail, mediach społecznościowych i mobilnym marketingu workflow. Warunki finansowe przejęcia nie zostały ujawnione i również nie będzie ono ujęte w wynikach zysków EFI za 3. kwartał i cały rok 2014. Pracownicy DirectSmile, w tym współzałożyciele firmy i byli dyrektorzy Christoph Schacht i Christoph Clermont, dołączyli do grupy EFI Productivity Software Web2Print Solutions. „Web-to-print jest jedną z najszybciej rozwijających się części segmentu drukarskiego i oprogramowań marketingowych - mówi Gabriel Matsliach, starszy wiceprezes i dyrektor generalny EFI Productivity Software. - To przejęcie daje nam możliwość modernizowania prac nad najlepszymi w tej klasie technologiami zmiennych danych i cross media. Baza klientów DirectSmile, która zawiera dużą liczbę agencji, działów marketingowych firm korporacyjnych i projektantów, jest wysoce komplementarna do głównej bazy klientów EFI i otwiera nam drzwi do dalszego rozwoju.” „EFI od zawsze było wiodącym innowatorem w branży i już wielokrotnie nawiązywaliśmy współpracę przy naszych poprzednich projektach, aby pomóc naszym klientom wnieść większą wartość do swoich danych zmiennych i działań z zakresu cross mediów - komentuje Christoph Schacht, współzałożyciel DirectSmile. - EFI jest światowym liderem w procesie drukowania cyfrowego i bycie częścią portfolio tej firmy to świetna okazja, aby zaprezentować naszą technologię wielu innym firmom. Klienci DirectSmile będą mogli osiągnąć wyższy poziom w zakresie zautomatyzowanego, ukierunkowanego marketingu oraz wzmocnić efektywność poprzez integrację z EFI Fiery, EFI Digital StoreFront i innymi produktami.” EFI zamierza kontynuować rozwój, sprzedaż oraz wsparcie dla produktów DirectSmile, jako samodzielnych oprogramowań dla agencji, przedsiębiorstw i rynku drukarskiego. Technologia DirectSmile zostanie również włączona do oferty oprogramowań web-to-print i eCommerce w EFI Digital StoreFront. Obecnie EFI wprowadza technologię DirectSmile do nowego produktu poligraficznego z dziedziny zmiennych danych, który zadebiutuje na targach Graph Expo organizowanych na przełomie września i października tego roku w Chicago. Na podstawie informacji EFI opracowała AP