Nowa funkcjonalność w systemie Sistrade MIS/ERP
28 lip 2014 09:37

Sistrade zaprezentowało nową funkcjonalność. Jest nią Web2Print, całkowicie zintegrowany z systemem do zarządzania Sistrade MIS/ERP. Narzędzie jest dostępne w 15 wersjach językowych. Zamówienie złożone przez klienta w module Web2Print natychmiast jest rejestrowane w systemie MIS/ERP. Web2Print jest narzędziem opartym na technologii www. Funkcjonalność ułatwia klientom drukarni wykonywanie procesu zamówienia dzięki używaniu aplikacji internetowej. Użytkownik korzystając z komputera, tabletu lub smartfonu dokonuje zamówienia produktu. Produkt wybiera z katalogu lub definiuje nowy. Finalnie wypełnia dane dostawy i dokonuje płatności. Narzędzie jest wyposażone w wiele funkcjonalności sprawiających, iż dodawanie nowych produktów jest niezwykle proste. Moduł Web2Print jest zintegrowany z systemem Sistrade MIS/ERP. Usprawnienie przepływu informacji oraz dostęp do wielu narzędzi Business Intelligence znacząco podnoszą produktywność w przedsiębiorstwie. Online Product Creator to poręczny kreator do tworzenia nowych produktów. Użytkownik może dokładnie zdefiniować parametry techniczne nowego produktu. Producent zapewnia bezpieczną bramkę płatności, wszystkie dane są szyfrowane i bezpieczeństwo transakcji jest gwarantowane. Ponadto można skonfigurować wiele możliwości integracji z innymi dostawcami płatności Sistrade Web2Print jest zintegrowany z MIS|ERP Sistrade, co umożliwia dostęp do wszystkich funkcji za pomocą przeglądarki internetowej. Użytkownik może uzyskać dostęp do wszystkich funkcji systemu MIS|ERP za pomocą laptopa, tabletu lub smartfonu, niezależnie od systemu operacyjnego i przeglądarki (Internet Explorer, Google Chrome, Safari itp.). Opracowano na podstawie informacji firmy Sistrade