BSC konsekwentnie notuje wzrosty sprzedaży
1 wrz 2014 09:54

Grupa Kapitałowa BSC Drukarnia Opakowań SA, poznański producent opakowań z tektury i papieru, podsumował I półrocze 2014 roku. Dane z raportu wskazują na konsekwentny, 5 proc. wzrost sprzedaży z przychodów Grupy w stosunku do adekwatnego półrocza 2013 roku. Jest to głównie wynikiem wzrostu eksportu, którego dynamika osiągnęła ok. 15 proc. Odnotowano również przyrost wartości EBITDA, zysku operacyjnego i zysku netto odpowiednio o 16, 19 i 18 proc. W I półroczu br. przychody ze sprzedaży poznańskiej spółki wyniosły 79 567 tys. zł, wzrastając tym samym o 5 proc. w porównaniu z analogicznym okresem ub.r. Wskaźnik EBITDA osiągnął wartość 16 583 tys. zł, zysk operacyjny 11 995 tys. zł, natomiast zysk netto 10 179 tys. zł. „Grupa kolejny już kwartał z rzędu uzyskała wzrost przychodów ze sprzedaży, co świadczy o stabilności, rzetelnie realizowanej strategii oraz prawidłowo prowadzonej polityce sprzedażowej” – twierdzi Janusz Schwark, prezes zarządu BSC Drukarnia Opakowań SA. Największy udział w przychodach netto ze sprzedaży produktów i usług BSC Drukarnia Opakowań SA mają branże kosmetyczna (37 696 tys. zł) oraz spożywcza (33 672 tys. zł). BSC Drukarnia Opakowań SA w dalszym ciągu przygląda się rynkowi krajowemu i zagranicznemu. Planuje również intensyfikację działań w obszarze opakowań farmaceutycznych oraz w dalszym ciągu rozszerza swoje zainteresowania o mniejsze, perspektywiczne drukarnie. Spółka stale inwestuje także w rozwój własnych mocy produkcyjnych. Opracowano na podstawie informacji firmy BSC Drukarnia Opakowań

cript>