Brother Premium Meeting
4 wrz 2014 13:55

W ubiegłym tygodniu Brother Polska zorganizował spotkanie ze swoimi partnerami handlowymi i dystrybutorami. W trakcie imprezy, która odbyła się 29 sierpnia w hotelu Narvil w Serocku, przedstawiciele firmy zaprezentowali nowości produktowe, jak również wyniki finansowe oraz plany biznesowe na 2014 rok. Brother Premium Meeting to spotkanie, na które firma Brother zaprosiła swoich polskich dealerów, integratorów oraz dystrybutorów. Podczas jego tegorocznej edycji, na której poza przedstawicielami polskiego biura pojawił się Takashi Tomonaga, dyrektor zarządzający Brother w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, producent zaprezentował obszerną ofertę rozwiązań. Ponad 200 zgromadzonych gości miało okazję zapoznać się z nowymi seriami atramentowych urządzeń biznesowych, laserowych monochromatycznych i kolorowych drukarek oraz modeli wielofunkcyjnych. Brother przedstawił także swoją najszybszą drukarkę – HL-S7000DN – dedykowaną biznesowi i produkującą dokumenty z prędkością 100 str./min. Przedstawiciele firmy zaprezentowali także drukarki etykiet, rozwiązania mobilne oraz skanery przenośne i stacjonarne. Goście mieli okazję zapoznać się z nowymi modelami również w trakcie warsztatów, na których eksperci firmy prezentowali szczegóły techniczne urządzeń oraz odpowiadali na pytania uczestników. W trakcie spotkania firma Brother zaprezentowała także wyniki finansowe za ostatnie okresy, cele biznesowe w roku 2014 oraz plany marketingowe na najbliższy okres. Brother Premium Meeting zakończyło się wieczorną galą, podczas której goście obejrzeli pokaz grupy multimedialnej MultiVisual. „Impreza Brother Premium Meeting to dla nas doskonała okazja do spotkania z partnerami handlowymi. Prowadzenie ścisłej współpracy z kanałem partnerskim ma dla nas kluczowe znaczenie, ponieważ to właśnie dealerzy przekonują klientów do ostatecznej decyzji zakupowej. Chcemy oferować im jak najlepsze rozwiązania oraz warunki współpracy. Nasz sukces na polskim rynku, którego dowodem są osiągnięte bardzo dobre wyniki sprzedaży, to w dużej mierze zasługa partnerów i dystrybutorów Brother” – powiedział Piotr Baca, country manager w Brother Polska. Opracowano na podstawie informacji firmy Brother Polska