Rusza akcja wizerunkowa Ricoh Polska
17 wrz 2014 13:07

Ricoh Polska, jedna z dziesięciu największych korporacji związanych z branżą IT, rozpoczyna kampanię wizerunkową „Ambasador Marki Ricoh”. Działania skierowane do użytkowników produktów Ricoh zaplanowano w mediach społecznościowych. „Marka Ricoh jest obecna na światowych rynkach od ponad 70 lat. W tym czasie w laboratoriach Ricoh zaprojektowano szereg rozwiązań, które miały znaczący wpływ na technologie związane z fotografowaniem czy pracą biurową. Ricoh jako pierwsza firma rozpoczęła masową produkcję lustrzanek dwuobiektywowych i wprowadziła do sprzedaży cyfrową kopiarkę. Jesteśmy doskonale znani na rynku rozwiązań biznesowych, zależy nam na wzmocnieniu rozpoznawalności marki Ricoh wśród klientów indywidualnych” – powiedział Paweł Barski, dyrektor marketingu w Ricoh Polska. Kampania pokaże wkład Ricoh w rozwój innowacji technologicznych oraz zaangażowanie firmy w takich dziedzinach jak sport czy kultura. Zgodnie z założeniami akcja będzie rozwijana i współtworzona przez odbiorców, którzy mogą przyjąć rolę ambasadorów akcji w mediach społecznościowych i Internecie. Więcej informacji na www.ambasador.ricoh.pl Opracowano na podstawie informacji firmy Ricoh

cript>