Przechodnie zjedli billboard
19 wrz 2014 12:36

Mogli to zrobić, ponieważ w ramach kampanii reklamowej angielskiej firmy cukierniczej Mr. Kipling agencja JWT z Londynu stworzyła pierwszy na świecie billboard zrobiony z ciastek. Użyto w tym celu 13 360 ciastek i 2000 kandyzowanych wiśni. Hasło kampanii zamieszczone na billboardzie brzmiało „Life is better with cake” („Życie jest lepsze z ciastkiem”). W celu zrealizowania tego projektu agencja JWT London zaprosiła do współpracy Michelle Wibowo, artystkę i rzeźbiarkę specjalizującą się także w konstrukcjach tworzonych z ciastek i wyrobów cukierniczych. Jej i jej zespołowi wystarczyło ok. 7 godzin pracy na zrealizowanie projektu. Jadalny billboard o wymiarach 6x3 m został zainstalowany na zewnątrz centrum handlowego Westfield w Londynie nocą z 3 na 4 września. Już od rana przechodnie mogli jeść „nadzwyczajnie dobre ciastka” firmy Mr. Kipling. „Nie moglibyśmy znaleźć lepszego sposobu udowodnienia ludziom, że życie jest lepsze z ciastkiem” - stwierdziła Lisa-Jo Harvey, manager w firmie Mr. Kipling. Na podstawie graphiline.com opracowała IZ