Nowy dyrektor sprzedaży w Ricoh Polska
8 paź 2014 11:59

Mariusz Sagało został dyrektorem sprzedaży w Ricoh Polska. W ramach swoich obowiązków będzie odpowiedzialny za rozwój i realizację strategii w obszarze sprzedaży bezpośredniej. „Ricoh jest w fazie dynamicznego rozwoju. Cieszę się, że dołączam do firmy w takim momencie i mogę czynnie uczestniczyć w tym procesie. Na naszym rynku stale rośnie zainteresowanie rozwiązaniami przetwarzania dokumentów: od systemów dedykowanych zarządzaniu drukiem, przez elektroniczne obiegi dokumentów, aż po branżowe rozwiązania w zakresie GIS, healthcare, edukacji czy bankingu. Zarówno polscy przedsiębiorcy, jak i sektor publiczny chcą korzystać z innowacyjnych narzędzi, dzięki którym będą mogli w efektywny sposób udostępniać, przetwarzać i analizować dokumenty. Trend ten znajduje odzwierciedlenie w naszej strategii sprzedaży, a portfolio rozwiązań jest gotowe do zaprezentowania klientom” – powiedział Mariusz Sagało, dyrektor sprzedaży w Ricoh Polska. Mariusz Sagało jest absolwentem Politechniki Wrocławskiej na kierunkach Elektronika i Telekomunikacja oraz IT i Zarządzanie. Od 2001 roku był związany z Grupą Impel – największą polską grupą outsourcingową, gdzie pełnił funkcję dyrektora operacyjnego, a następnie dyrektora ds. sprzedaży. Wcześniej pracował także w PGNiG. „Mariusz Sagało doskonale rozumie filozofię, według której funkcjonuje Ricoh oraz potrzeby związane ze sprzedażą nowoczesnych usług informatycznych i rozwiązań sprzętowych. Wspólnie będziemy mogli efektywnie realizować założenia związane z rozwijaniem oferty oraz budowaniem długotrwałych relacji biznesowych z naszymi partnerami” – powiedział Tomasz Nazaruk, dyrektor zarządzający w Ricoh Polska. Opracowano na podstawie informacji firmy Ricoh Polska