Konferencja „Biznes: e-commerce i marketing internetowy Twojej drukarni”
15 paź 2014 09:35

Key2Print zaprasza na drugą już edycję konferencji „Biznes : e-commerce i marketing internetowy Twojej drukarni” – 23 października do Warszawy. Podczas bezpłatnej konferencji organizowanej przez Key2Print uczestnicy będą mogli dowiedzieć się, jak poprawić swoje wyniki sprzedaży w Internecie, jak skutecznie reklamować swoje produkty i usługi w cyberprzestrzeni oraz w sprzedaży tradycyjnej. Głos zabiorą eksperci związani z takimi markami jak: Google, Performics, FaceAd, SALESmanago, InPost i CyberLaw.pl. Będą oni omawiać zagadnienia związane z prowadzeniem firm w Internecie i ich promocją. Konferencja zostanie podzielona na specjalne panele. W pierwszym głos zabiorą: - Marcin Pawłowski (jeden z zaledwie 17 certyfikowanych trenerów Google w Polsce, Head of One Search w agencji interaktywnej Performics – grupa Publicis, jedna z największych grup reklamowych na świecie) opowie o zasadach tworzenia strategii sprzedaży w Internecie i możliwościach największej sieci reklamowej Google. - Rafał Brzoska, prezes Integer.pl, operatora Paczkomatów InPost, podczas zdalnej prezentacji poruszy zagadnienia związane z prowadzeniem businessu w Internecie - jakie trendy obecnie panują w branży e-commerce, jakie zalety i zagrożenia płyną z działalności na tej płaszczyźnie handlu i jak prezentuje się przyszłość handlu elektronicznego. - Beata Marek (prawnik i założycielka CyberLaw.pl, serwisu poświęconego prawu, biznesowi e-commerce i bezpieczeństwu teleinformatycznemu) opowie o zależnościach pomiędzy trzema bliskimi jej zagadnieniami: biznesem, prawem i cyberbezpieczeństwem, z uwzględnieniem e-commerce. - Krzysztof Starzecki (FaceAd, jedna z największych agencji marketingowych w świecie social media) wyjaśni, w jaki sposób właściwie korzystać z portali społecznościowych, aby zwiększyć sprzedaż swoich produktów i zdobyć nowych klientów. - Marek Broda (przedstawiciel SALESmanago, kluczowej w Europie platformy służącej identyfikacji użytkowników stron internetowych, edukator Marketing Automation i e-mail Marketing) opowie, na czym polega automatyzacja marketingu, czym różnią się od siebie Marketing Automation i e-mail Marketing oraz jak zoptymalizować swoją sprzedaż przy użyciu prostych automatyzacji. - Igor Kluź (przedstawiciel Key2Print) opowie o możliwościach wykorzystania Key2Print jako skutecznego narzędzia do sprzedaży on-line przy wykorzystaniu dostępnych na rynku narzędzi marketingowych. Poruszy również temat wsparcia sprzedaży tradycyjnej – poprzez dział handlowy – przy wykorzystaniu rozwiązań internetowych. Odbędzie się również prezentacja firm partnerskich, wraz z demo maszyn: Duplo przedstawi swoje rozwiązania, które usprawnią realizację zleceń w drukarniach; Akonda zaprezentuje nowoczesne systemy introligatorskie dla drukarń cyfrowych (w tym urządzenie Fastbind PUR); DKS omówi działanie maszyn przeznaczonych do druku monochromatycznego i kolorowego na różnych podłożach i w różnych formatach oraz zaprezentuje nowy model Konica Minolta Press C1070, natomiast Fotolia przedstawi nowe możliwości w segmencie home decor i fotoproduktów, jakie wynikają ze współpracy Key2Print z bankiem liczącym ponad 25 mln fotografii. Konferencja odbędzie się 23 października w siedzibie Key2Print w Warszawie, przy ulicy Poprawnej 141a. Rozpoczęcie o godzinie 8.45, przewidywane zakończenie ok. godziny 16.00, w przerwie między panelami zaplanowano lunch oraz przerwy kawowe. Aby wziąć udział w bezpłatnej konferencji, wystarczy zarejestrować się na stronie biznes.key2print.com lub drogą mailową na info@key2print.com. Opracowano na podstawie informacji firmy Key2Print

cript>