Konferencja Key2Print dla branży poligraficznej
31 paź 2014 12:20

Pełna sala uczestników, 2 bloki tematyczne, 7 prezentacji marketingowych, 4 prezentacje produktowe i szerokie spectrum informacji na temat sposobów poprawienia wyników sprzedaży przez drukarnie za pomocą Internetu – to przegląd II edycji konferencji „Biznes: E-commerce i marketing internetowy Twojej drukarni”, która odbyła się 23 października w Warszawie, w siedzibie firmy Key2Print. Konferencję otworzył Dominik Szulim, współzałożyciel Key2Print, który przedstawił gościa specjalnego - Rafała Brzoskę, założyciela i współwłaściciela spółek z Grupy Integer.pl, m.in. operatora InPost i Paczkomatów, działających w 20 krajach na całym świecie. „Jesteśmy u progu olbrzymich zmian - nie tyle w samym e-commerce, ale zmian w całym systemie rynku detalicznego. Sprzedaż produktów fizycznych, jak i usług w znaczącej mierze przeniesie się do Internetu. W Polsce obecny 3,5 proc. poziom obsługi systemu detalicznego przez Internet wzrośnie wkrótce  do poziomu 6 proc. W krajach zachodnioeuropejskich ten poziom już teraz wynosi 12 proc. i będzie rosnąć” – powiedział Rafał Brzoska, prezes Grupy Integer.pl, podczas specjalnej wideoprezentacji na konferencji Key2Print. Podczas panelu tematycznego konferencji Marcin Pawłowski (Head Of One Search - Perfomics) opowiadał o możliwościach budowania pozycji firmy oraz reklamowania się za pomocą narzędzi oferowanych przez największą sieć reklamową Google. Igor Kluź (Key2Print) pokazał funkcjonalności nowej wersji oprogramowania Key2Print 2.0, które pomogą zwiększyć sprzedaż. Beta Marek (Cyberlaw.pl) wypowiedziała się na temat największych pułapek prawnych, na które powinni uważać przedsiębiorcy podczas swojej działalności w Internecie. Marek Broda (salesMANAGO) opowiedział uczestnikom, czym jest automatyzacja marketingu i jak skutecznie zwiększyć konwersję sprzedaży dzięki odpowiednio przygotowanemu mailingowi, który dociera do konkretnej grupy odbiorców. Krzysztof Starzecki (FaceAd) przekonywał, że sprzedaż może odbywać się również za pomocą mediów społecznościowych, przede wszystkim Facebooka, oraz jak przeprowadzić skuteczną kampanię w mediach społecznościowych. Druga część konferencji została poświęcona prezentacjom produktowym. Piotr Klajnberg (Fotolia) zaprezentował pozytywne aspekty wynikające z integracji banku zdjęć z narzędziami do sprzedaży internetowej. Andrzej Ćwikliński (DKS) pokazał możliwości maszyn do druku monochromatycznego i kolorowego na różnych podłożach, Michał Moczulski (Akonda) opowiedział o nowoczesnych rozwiązaniach introligatorskich, a Gabriela Swat (Duplo) zaprezentowała innowacyjne rozwiązania przyspieszające realizację zleceń w drukarni. Organizator konferencji - Key2Print - zaprasza już na jesienną edycję Roadshow, która będzie również poświęcona sprzedaży w drukarni on-line, organizowaną w 4 polskich miastach: Łodzi, Rzeszowie, Szczecinie i Bydgoszczy. Więcej informacji na: biznes.key2print.com/roadshow-jesien-2014/ i na pl.key2print.com Opracowano na podstawie informacji firmy Key2Print

cript>