Podsumowanie roku w Mnumi
3 gru 2014 09:51

Firma Mnumi - producent oprogramowania do zarządzania drukarnią – podsumowała mijający rok, uznając go za bardzo udany. Do najważniejszych wydarzeń, jakie miały miejsce w firmie w ciągu ostatnich 12 miesięcy, należą m.in.: pozyskanie strategicznego partnera – włoskiego funduszu Zernike Meta Ventures; otrzymanie dotacji unijnej; systematyczna rozbudowa zespołu pracowników; zakończone sukcesami szkolenia z cyklu Mnumi Academy, a także udział w targowych imprezach krajowych i międzynarodowych (w tym debiut na targach Graph Expo w Chicago). Warto również wspomnieć, że obecnie firma posiada na swoim koncie około 35 wdrożeń systemu do zarządzania drukarnią – Mnumi. „Pozyskanie strategicznego partnera było bardzo dużym krokiem w naszej działalności. Współpraca ta zapewniła nam środki, które umożliwiły nasz intensywny rozwój w ostatnich miesiącach. (...)” – mówi Piotr Pakier, współwłaściciel Mnumi. System Mnumi obejmuje zarządzanie obiegiem prac w drukarni – od przyjęcia zamówienia (zarówno drogą tradycyjną, jak również przez Internet), poprzez jego obsługę przez Biuro Obsługi Klienta i realizację zlecenia (w drukarni, introligatorni), aż po pakowanie i wysyłkę. „Rosnące zainteresowanie oprogramowaniem Mnumi w mijającym roku spowodowało również konieczność powiększenia zespołu naszej firmy, dzięki czemu możemy teraz jeszcze sprawniej obsługiwać klientów i proponować im nowe rozwiązania i udoskonalenia systemu, których stale przybywa” – dodaje Piotr Pakier. Pomocną w rozwoju Mnumi była również przyznana jej w tym roku dotacja unijna, która umożliwiła realizację planów związanych z ekspansją na rynki zagraniczne. „Dzięki tej dotacji – podkreśla Piotr Pakier - podjęliśmy pierwsze kroki w tym kierunku. Jednym z nich był udział w targach Graph Expo w Chicago, który okazał się dla nas niezwykle owocny i oceniamy go w kategoriach dużego sukcesu.” Podczas targów firma zaprezentowała swój sztandarowy produkt w pracy „na żywo”. Wzbudził on ogromne zainteresowanie gości targowych z całego świata; wśród nich byli przedstawiciele drukarń różnych specjalizacji, agencji reklamowych głównie ze Stanów Zjednoczonych, ale także z Ameryki Południowej i Azji. Mnumi przygotowała także ostatnio zupełnie nową ofertę handlową dla swoich klientów. Każdy może teraz bezpłatnie przetestować przez 60 dni Mnumi Shop, otrzymując gotowy sklep internetowy dla swojej drukarni, którego może od razu używać w codziennej pracy. Następnie może rozwinąć podstawowy system, dobudowując do niego kolejne elementy, poszerzając funkcjonalność i współpracując z Mnumi w jednej z wybranych, korzystnych dla siebie opcji. „Jesteśmy bardzo zadowoleni z mijających miesięcy, bo pozwoliły nam one spokojnie realizować śmiałe plany biznesowe i zapewniły firmie rozwój. Dotyczy to również naszych klientów, którym system Mnumi otworzył zupełnie nowe możliwości, co jest dla nas największą satysfakcją. Potwierdzają to coraz liczniejsze wdrożenia tego rozwiązania zarówno w drukarniach w kraju, jak i zagranicą, gdzie system jest już testowany przez kolejne firmy” – podsumowuje Piotr Pakier. Opracowano na podstawie informacji firmy Mnumi