Adobe finalizuje zakup serwisu Fotolia
29 sty 2015 10:04

Firma Adobe zakończyła proces zakupu będącego w prywatnych rękach serwisu Fotolia, wiodącej platformy sprzedaży treści stockowych. Adobe ogłosiło zamiar nabycia serwisu Fotolia w grudniu ub.r. Przejęcie umacnia wiodącą rolę Creative Cloud jako aktywnego i pełnego życia rynku dla kreatywnych, gdzie można kupować oraz sprzedawać zasoby i usługi, jak również zaprezentować swój talent odbiorcom z całego świata. Teraz mają rozpocząć się prace nad integracją zasobów Fotolia z Adobe Creative Cloud. To zapewni obecnym i przyszłym członkom Creative Cloud możliwość dostępu i zakupu z bazy ponad 35 mln zdjęć i klipów wideo, znacznie upraszczając i przyspieszając proces projektowania. Firma Adobe planuje także kontynuować działalność serwisu Fotolia jako samodzielnej usługi, dostępnej dla każdego. "Obecnie intensywnie pracujemy nad tym, aby radykalnie uprościć zakup i sprzedaż treści stockowych - powiedział David Wadhwani, senior vice president działu Digital Media w Adobe. - Fotolia pomaga Creative Cloud stać się rynkiem dla kreatywnych, gdzie można kupować i sprzedawać zasoby wysokiej jakości, wyszukiwać utalentowane osoby i promować ich pracę przed wpływową globalną społecznością." Adobe Creative Cloud, z ponad 3,4 mln użytkowników, jest wiodącym światowym narzędziem desktopowym, z szeregiem komplementarnych aplikacji mobilnych, treściami szkoleniowymi, zasobami twórczymi i usługami oraz dostępem do dynamicznej społeczności. Creative Cloud zmienia proces czerpania inspiracji przez kreatywnych i dostarczania ich najlepszych prac, a dzięki aktualizacjom produktów i nowym możliwościom wartość Creative Cloud cały czas rośnie. Opracowano na podstawie informacji firmy Fotolia

cript>