drupa innovation park 2016
25 lut 2015 12:04
Po raz kolejny drupa innovation park 2016 (dip) będzie punktem odniesienia dla najnowszych, inspirujących i twórczych osiągnięć w branży. Sześć parków tematycznych obejmie problematykę związaną z aktualnymi trendami, w tym przypadki biznesowe związane z rozwiązaniami dedykowanymi procesom drukowania i publikacji.
Sabine Geldermann, dyrektor targów drupa, wyjaśnia założenia organizatorów związane z dip 2016: „dip to fantastyczny sposób na zaprezentowanie przyszłościowych rozwiązań i aplikacji zarówno dla firm młodych i rozpoczynających działalność, jak i dla globalnych graczy. Od momentu pierwszego pojawienia się na targach drupa w 2004 roku dip wyrobił sobie w branży opinię pionierskiej platformy innowacyjnych technologii i rozwiązań dla międzynarodowego rynku świata druku i mediów. Chcemy pracować dalej na ten sukces. Zgodnie ze strategiczną restrukturyzacją drupy 2016 i koncentracją na priorytetowych tematach, drupa innovation park z jego sześcioma obszarami tematycznymi będzie okazją dla zwiedzających do wglądu w technologie przyszłości. Wierzymy, że ta możliwość dostarczy naszej branży niezbędne narzędzia do wspierania strategicznych decyzji biznesowych.”
Po raz kolejny zwiedzający będą mogli znaleźć platformę dip, o powierzchni ponad 3000 m², w jednym centralnie i czytelnie określonym punkcie w hali nr 7. Jako miejsce spotkań i punkt forum, obszary dip będą także sprzyjać interaktywnemu dialogowi pomiędzy wszystkimi uczestnikami.
dip 2016 będzie podzielony na 6 następujących parków tematycznych:
1. Wielokanałowe publikowanie i rozwiązania marketingowe
Obszar ten obejmie m.in. tematy: zarządzania treścią w obszarze cross-media/kapitałem, web&app i database publishing, rozwiązań dla marketingu i zarządzania marką.
2. Web-to-media i e-commerce
W ramach tego obszaru znajdą się rozwiązania web-to-publish i web-to-print, platformy e-commerce i sklepów internetowych, chmura wydawnicza i edytory dla projektowania/druku oraz HTML 5.
3. Procesy optymalizacji i automatyzacji
Odwiedzający ten obszar będą mogli znaleźć rozwiązania i innowacje z zakresu: systemów zarządzania danymi, planowania zasobów przedsiębiorstwa, automatyki druku JDF/JMF, zarządzania przepływem pracy od prepressu do prac wykończeniowych, systemów kontroli procesów i jakości, robotów przemysłowych i automatyki.
4. Wartość dodana w druku
Ten park będzie się skupiał na tematyce wykańczania, dalszego rozwoju i zaawansowanej wartości dodanej produktów drukowanych, w tym innowacyjnych podłoży, nowych metod wykończeniowych, pakowania, etykietowania, „zielonego druku” i bezpiecznego drukowania.
5. Innowacje technologiczne w druku
Odwiedzający będą mogli zapoznać się tutaj z nowoczesnymi technologiami dla druku i procesów oraz najnowszymi aplikacjami dla druku funkcjonalnego, elektroniki drukowanej, druku 3D, a także rozwiązaniami dla prototypowania, wizualizacji i przepływu pracy.
6. Modele biznesowe
Przedmiotem tego parku innowacji będą m.in.: strategiczne i marketingowe platformy współpracy, koncepcje finansowe oraz modele licencyjne i franczyzowe.
Szczegóły rejestracji i więcej informacji na temat konceptu będzie można znaleźć od końca marca na www.drupa.de
Na podstawie informacji Messe Düsseldorf opracowała AP