Targi InPrint 2015 ogłaszają sponsorów strategicznych i ambasadorów
27 mar 2015 12:37

Targi InPrint są imprezą wystawienniczą dedykowaną technologiom drukowania na potrzeby produkcji przemysłowej, skupiając się głównie na trendach druku produkcyjnego, funkcjonalnego i dekoracyjnego. Po sukcesie pierwszej edycji targów w 2014 roku, druga edycja będzie mogła pochwalić się większą liczbą sponsorów oraz wzbogaconym zespołem ambasadorów, których rolą jest promowanie druku funkcjonalnego i dekoracyjnego dla produkcji przemysłowej. Targi odbędą się w dniach 10-12 listopada w monachijskim centrum wystawienniczym. Podczas In Print 2015 zobaczymy 150 wystawców, spośród których wielu będzie prezentowało innowacyjne rozwiązania, a także ponad 40 nowych wystawców. W ramach targów zostaną zaprezentowane technologie i rozwiązania do sitodruku, druku specjalnego, cyfrowego, inkjetowego oraz druku 3D w produkcji przeznaczonej dla segmentów druku funkcjonalnego, dekoracyjnego i opakowaniowego. Podczas pierwszej edycji targów InPrint w 2014 r. większa część 6995 odwiedzających z 63 krajów pochodziła z sektora przemysłowego (52,8 proc.). Sam ten fakt odróżnia tę wystawę od innych w kalendarzu targów na rynku drukarskim. Przedsiębiorstwa uczestniczące w wystawie reprezentowały szerokie spektrum branż od rynku opakowań farmaceutycznych, poprzez branżę samochodową, po wystrój wnętrz. Według zwiedzających i wystawców targi InPrint 2014 przyniosły zupełnie inną, bardziej zorientowaną na przyszłość formę od tej obecnej na tradycyjnych wystawach świata druku tworząc nową wartość, dochodowość i wydajność w produkcji przemysłowej i dla wspólnie projektowanych technologii niestandardowych. Sponsorzy strategiczni potwierdzeni w tegorocznej edycji InPrint to firmy takie jak: Agfa Graphics, Encres Dubuit, Fraunhofer Institut, Heidelberg, Hinterkopf, IMI Europe, I.T Strategies, JetSet, Kuei, Machines Dubuit, Marabu, Mimaki, ThePackHub, Ricoh i Xaar. Oprócz sponsorów targów zostali powołani także ambasadorowie, którzy będą pełnić znaczącą funkcję w popularyzacji wystawy. Listę ambasadorów przedstawiamy poniżej: Jason Oliver (Heidelberg), Tom Cloots (Agfa), Frederic Blancher (Encres Dubuit), Didier Trolio (Machines Dubuit), Anke Hinterkopf (Hinterkopf), Lorenzo Villa (2BePartners), Graham Kennedy (Ricoh), Mark Alexander (Xaar), Friedrich Goldner (Marabu), dr Patrick Smith (University of Sheffield), Sophie Matthews-Paul (Rockstro), Paul Jenkins (ThePackHub), Mike Horsten (Mimaki), Mark Hanley (I.T Strategies), Mike Willis (IMI Europe) i Giorgio Macor (Kuei). Na podstawie informacji organizatora opracowała AP

cript>