Podsumowanie OneDay Roadshow Europe
30 mar 2015 13:26

23 marca punktualnie o godzinie 10.00 w Budapeszcie rozpoczęła się pierwsza edycja OneDay Roadshow Europe. Cykl jednodniowych imprez wystawienniczych to najnowszy projekt organizatorów największych w Europie Środkowej targów branżowych – RemaDays. Pozytywny oddźwięk i spore zainteresowanie tą formą prezentacji w branży reklamowej sprawiło, że OneDay Roadshow w tym roku wyszedł poza granice Polski. W gościnnych progach Danubius Hotel Flamenco pojawiło się niemal 30 wystawców z kilku krajów europejskich oraz 62 zwiedzających. Już pierwszy dzień OneDay Roadshow Europe w stolicy Węgier wywołał duże zainteresowanie wśród specjalistów branży. 162 kilometry – taki dystans dzieli Budapeszt i Bratysławę. Stolica Słowacji była drugim miejscem, w którym 24 marca spotkali się specjaliści branży reklamowej podczas inauguracyjnego OneDay Roadshow Europe 2015. Tym razem w hotelu Radisson Blu swoje oferty zaprezentowało 33 wystawców. Spora grupa firm chcących ożywić współpracę biznesową w tej części Europy była obecna na wszystkich etapach czterodniowej imprezy wystawienniczej. Spotkanie w Bratysławie było doskonałą okazją do przedstawienia swojej oferty i co najważniejsze, nawiązania bezpośrednich kontaktów handlowych. Roadshow w stolicy Słowacji był też okazją do zapoznania się z propozycjami tamtejszych firm, a tym samym poszerzenia wzajemnej współpracy. Wyjazd do stolicy Austrii jest zawsze sporym przeżyciem, bo też Wiedeń nie od dziś uważany jest za jedno z najpiękniejszych europejskich miast. W hotelu Arcotel Wimberger spotkali się producenci, dystrybutorzy i przedstawiciele agencji reklamowych. Spora przestrzeń wystawiennicza i doskonałe warunki sprawiły, że liczba firm prezentujących swoją ofertę osiągnęła niemal „czterdziestkę”. OneDay Roadshow Europe w Wiedniu wywołał duże zainteresowanie, co zgodnie potwierdzali wszyscy uczestnicy imprezy. Skoro tak, to można być pewnym, że spotkanie w stolicy Austrii zaowocuje nawiązaniem wielu ciekawych i korzystnych kontaktów biznesowych. Sala hotelu Diplomat w Pradze była ostatnim miejscem, w którym 26 marca pojawili się specjaliści z branży reklamowej podczas pierwszej edycji OneDay Roadshow Europe. Podobnie jak w stolicy Słowacji, tak i w największym mieście Republiki Czeskiej swoją ofertę przedstawiło ponad 30 wystawców. Nie zawiedli także zwiedzający, dla których prezentacja najciekawszych osiągnięć w branży była sporą nowością. Wyjście z ofertą bezpośrednio do klienta okazało się najlepszym sposobem nawiązania wzajemnej współpracy. Dla wystawców otworzyła się możliwość szerszego uczestnictwa w ciągle rozwijającym się i chłonnym rynku reklamowym w Czechach. Stolica Czech Praga była ostatnim przystankiem na trasie inauguracyjnej edycji OneDay Roadshow Europe. Zainteresowanie, jakie towarzyszyło cyklowi potwierdziło, że organizacja tego typu przedsięwzięć jest niezwykle potrzebna. Rzadko bowiem zdarza się, by wystawcy mieli okazję do przedstawienia swojej oferty ewentualnym kontrahentom na miejscu. Podobnie jak mająca już dwuletnią tradycję polska edycja OneDay Roadshow, tak i spotkania w europejskich stolicach okazały się sukcesem. OneDay Roadshow Europe podczas czterech dni w czterech europejskich miastach odwiedziło 350 przedstawicieli firm z branży. Pozostaje tylko zaprosić na kolejną edycję OneDay Roadshow Europe w 2016 roku. Opracowano na podstawie informacji organizatora

cript>