Berlin na trasie OneDay Roadshow
23 kwi 2015 11:39

Pod koniec marca odbyła się pierwsza edycja OneDay Roadshow Europe. Specjaliści z branży reklamowej odwiedzili cztery stolice Starego Kontynentu: Budapeszt, Wiedeń, Bratysławę i Pragę. Przyczynkiem do organizacji cyklu jednodniowych spotkań w Europie było duże zainteresowanie, jakim cieszyły się wśród wystawców i zwiedzających dwie polskie edycje OneDay Roadshow. Tegoroczne imprezy wystawiennicze w naszym kraju rozpoczną się dokładnie w ostatnim dniu sierpnia i będą miały charakter międzynarodowy. W pierwszym dniu importerzy, dystrybutorzy i przedstawiciele agencji reklamowych spotkają się w Warszawie, a następnie odwiedzą Chorzów (1 września) i Poznań (2 września). Cykl zakończy spotkanie w Berlinie (3 września). To nowy pomysł organizatora imprezy - firmy GJC Inter Media Sp. z o.o. - który wyszedł w ten sposób naprzeciw oczekiwaniom i sugestiom wystawców. Zakończenie OneDay Roadshow w stolicy Niemiec będzie doskonałą okazją do zaprezentowania najnowszych osiągnięć branży reklamowej na bardzo wymagającym, ale i niezwykle chłonnym rynku naszych zachodnich sąsiadów. OneDay Roadshow - Jeden dzień, tysiące możliwości.   Więcej informacji na www.onedayshow.pl Opracowano na podstawie informacji organizatora

cript>