Piwo prosto z billboardu
29 kwi 2015 12:49

Aby jak najwięcej osób mogło spróbować jego piwa, duński browar Carlsberg – z pomocą angielskich agencji Fold7 i Mission Media – zainstalował billboard, który dystrybuuje piwo dla przechodniów. Billboard zawierający jedynie napis: „Prawdopodobnie najlepszy plakat na świecie” (parafrazujący znany slogan reklamowy Carlsberga „Prawdopodobnie najlepsze piwo na świecie”) przyciąga tłumy. Przechodnie w Londynie mogli się napić darmowego piwa 8 kwietnia w godzinach od 13.00 do 19.00. Cała operację dyskretnie nadzorowali agenci ochrony. Każdy chętny mógł wypić tylko jedno piwo; do dyspozycji były plastikowe szklanki. Ten billboard reklamowy „If Carlsberg did poster” („Gdyby Carlsberg produkował plakaty”) był częścią kampanii zatytułowanej „If Carlsberg did” („Gdyby Carlsberg produkował”). Dharmesh Rana, dyrektor marketingu marki w grupie Carlsberg, tłumaczy: „Chcemy, żeby marka Carlsberg była testowana przez możliwie największą liczbę amatorów piwa. W tym celu musimy przemyśleć na nowo naszą kampanię i nie możemy liczyć wyłącznie na szerokie grono telewidzów.” Przewidziane są kolejne działania marketingowe: „Gdyby Carlsberg produkował plakaty - to jedna z koncepcji, które będziemy rozwijać w ciągu roku, aby upewnić się, że amatorzy piwa w całym kraju postrzegają markę Carlsberg poprzez innowacyjną i ciekawą kampanię prowadzoną równolegle z kampanią telewizyjną.” Na podstawie graphiline.com opracowała IZ