Targi Reklama360
7 maj 2015 15:20

Już na przełomie września i października 2015 r. w Poznaniu odbędzie się wydarzenie, które zintegruje środowisko marketerów ze światem reklamy, gdzie dobry smak przenikać się będzie z nowoczesnymi technologiami, a stylowe gadżety znajdą swoje innowacyjne zastosowanie. 5 stref tematycznych, Kreatywna Arena, wstęp tylko dla profesjonalistów! Tematem przewodnim tegorocznych targów Reklama360 będzie personalizacja, zarówno w kontekście usług, jak i gotowych rozwiązań produktowych. Wydarzenia towarzyszące, polegające na krótkich, 15-20 minutowych setach, skoncentrowane będą w obrębie Kreatywnej Areny, w której centrum pojawią się zarówno autorytety ze świata reklamy, jak i przedstawiciele grona wystawców. Reklama360 to jednak przede wszystkim ekspozycje zarówno branżowych liderów, jak i totalnie nowych, wschodzących dopiero gwiazd świata kreacji. Reprezentować będą aż 5 sektorów, które obejmą strefy: Gadżetów, Technologii, Smaku i Mody, Innowacji i Eventów. Każda z nich będzie wypełniona interaktywnymi stoiskami o bardzo otwartym na zwiedzających charakterze. Tasting & Fashion Zone (Strefa Smaku i Mody), a w niej m.in.: Słodycze, napoje, przekąski Odzież reklamowa, odzież korporacyjna, odzież robocza Akcesoria, dodatki, opakowania, naczynia Catering Technology Zone (Strefa Technologii), czyli m.in.: Poligrafia reklamowa, druk wielkoformatowy, reklamy zewnętrzne Maszyny drukujące, CNC, plotery, lasery, sztance, gilotyny, bindownice Materiały eksploatacyjne Web-to-print Events Zone (Strefa Eventów), która obejmie m.in.: Scenę, oświetlenie, nagłośnienie, efekty Konstrukcje dmuchane i pneumatyczne, targowe, standy, displaye Agencje artystyczne, eventowe, modelek, hostess Gifts Zone (Strefa Gadżetów i Upominków), a zatem m.in.: Upominki, gadżety Kalendarze, wydawnictwa, artykuły piśmiennicze Gadżety elektroniczne, domowe, biurowe Innovation Zone (Strefa Innowacji) uwzględniająca m.in.: Aplikacje mobilne Rozwiązania dla e-handlu Grafikę komputerową Wśród zwiedzających targi Reklama360 będzie można spotkać wyłącznie profesjonalistów, dla których przeznaczone są bezpłatne zaproszenia – po wcześniejszej rejestracji. Dwiema głównymi grupami gości będą marketerzy i specjaliści ds. reklamy i marketingu firm z rozmaitych branż oraz przedstawiciele agencji reklamowych, domów mediowych i pracowni reklamy. Nie zabraknie również grafików, programistów, ludzi słowa, organizatorów imprez itp. Więcej informacji na stronie targów: www.reklama360.eu Opracowano na podstawie informacji MTP