Nivea tworzy podwodny plakat dla nurków
22 maj 2015 10:46

Każdego roku tysiące turystów odwiedzają Zjednoczone Emiraty Arabskie, aby korzystać ze słońca. W dodatku do pięknej pogody region ten oferuje atrakcyjne miejsca do nurkowania. Jednakże blisko 70 proc. nurków zapomina o ochronie pleców za pomocą specjalnego kremu – co wykazały badania prowadzone przez niemiecką markę produktów kosmetycznych i pielęgnacyjnych Nivea. Nivea we współpracy z niemiecką agencją FCB Hamburg zainstalowała plakat reklamowy w głębinach Zatoki Perskiej w Dubaju, wykorzystując do jego produkcji jedynie lokalne naturalne materiały takie jak kamyki, muszle i kawałki koralowców. Obok butelki Nivea Sun widnieje na nim napis po angielsku „Chrońcie swoje plecy” („Protect Your Back”). Akcję tę z pewnością można zaliczyć do najbardziej oryginalnych przedsięwzięć marketingowych. Na podstawie graphiline.com opracowała IZ

cript>