Dzień Otwarty Mark Andy w nowym showroomie w Warszawie
25 maj 2015 12:32

Mark Andy świętował rozszerzenie swojej obecności na rynku w Europie Środkowej i Wschodniej podczas Dnia Otwartego, który odbył się 14 maja br. w nowo otwartym showroomie w Warszawie. W spotkaniu wzięło udział ponad 100 producentów i specjalistów z branży z Polski i krajów sąsiednich, gdzie m.in. demonstrowano nagradzane urządzenia podczas wielu prezentacji edukacyjnych. Główną atrakcją były prezentacje na żywo maszyny Mark Andy P7 oraz ostatnich wersji przewijarek VSI 330 i VLI 440 firmy Rotoflex. Europejski dyrektor sprzedaży, Tom Cavalco powiedział: „Nowy obiekt jest idealnym punktem wyjścia dla wspierania rynku z naszą ofertą wiodących technologii. Jeszcze w tym roku spodziewamy się dodania do naszej oferty nowego hybrydowego systemu Digital Series.” Aby wspierać rozwój i ekspansję wąskowstęgowych rozwiązań firmy Mark Andy na rynku europejskim, firma dokonała kilku zmian dotyczących działów sprzedaży i serwisu rozszerzając wsparcie tych zespołów w całym regionie. Kevin Wilken, prezes i dyrektor generalny Mark Andy Inc przedstawił program firmy i wyjaśnił, w jaki sposób jej technologia jest zaprojektowana z myślą o wydajności i produktywności, przypominając odwiedzającym, że proste rozwiązania są często najlepsze. Na spotkaniu swój referat o wydajności pt. „Motywacja do działania” miał trener motywacyjny, Jacek Walkiewicz, autor książki „Pełna MOC życia”. Sten Sarap, właściciel estońskiej firmy The Label Printers, podzielił się historią sukcesu jego firmy jako producenta etykiet, podkreślając, że urządzenia Mark Andy i Rotoflex zainstalowane w jego dużym zakładzie produkcyjnym w Tallinnie były kluczem do rozwoju jego biznesu. Popołudniowy program Dnia Otwartego obejmował prezentację dotyczącą maksymalizacji efektywności prepress z rozwiązaniami Esko/Equinox i ewolucji na rynku farb poprowadzoną przez firmę Paragon Inks. Następnie Sławomir Nowak z firmy Infosystems opowiedział o funduszach europejskich dla przedsiębiorstw branży fleksograficznej na realizację projektów inwestycyjnych. Na zakończenie nowy dyrektor sprzedaży Mark Andy na Polskę, Łukasz Chruśliński, powiedział: „Jestem podekscytowany dołączeniem do zespołu firmy Mark Andy w momencie jej szybkiego rozwoju na rynku europejskim. Dzisiejsze wydarzenie to bardzo pozytywny sygnał dla przyszłej działalności biznesowej firmy.” Na podstawie informacji World Press Online opracowała AP