Ricoh wśród sponsorów Matsuri
26 maj 2015 13:18

Firma Ricoh została jednym z głównych sponsorów „Matsuri – Pikniku z Kulturą Japońską”, który odbędzie się 30 maja na warszawskim Torwarze. Organizatorami wydarzenia są Związek Pracodawców Shokokai, Klub Japoński w Polsce oraz Ambasada Japonii. Celem Matsuri jest promocja polsko-japońskich stosunków i efektywne wspieranie wymiany kulturowej. Podczas sobotniego pikniku odwiedzający będą mogli zobaczyć m.in. pokazy sztuk walki, tańca Yosakoi czy kaligrafii wielkoformatowej. Ricoh na swoim stoisku zaprezentuje m.in. najnowsze rozwiązania multimedialne: tablice interaktywne oraz projektory. „Z przyjemnością zdecydowaliśmy się po raz drugi dołączyć do grona firm wspierających Matsuri. Nasza marka jest bardzo mocno zakorzeniona na polskim rynku, jednocześnie czerpie wiele z japońskich korzeni. Ten rodowód jest bardzo ważny i pozwala nam docenić znaczenie różnorodności – powiedział Paweł Barski, dyrektor marketingu w Ricoh Polska. - Tegoroczna, trzecia już edycja będzie wyjątkowa. Organizatorzy zadbali o bardzo interesujący program, dzięki któremu możemy lepiej zrozumieć bogactwo kultury japońskiej.” Więcej informacji na: http://www.pl.embjapan.go.jp/kultura/Matsuri2015/index.html Opracowano na podstawie informacji firmy Ricoh Polska