REKLAMA360 – akcja PERSONALIZACJA
17 cze 2015 10:51

Gdzie spotyka się masa z jednostką? Odpowiedzią na to pytanie jest personalizacja, która stanowi efekt szeregu działań polegających na zbadaniu potrzeb klientów, wyznawanych przez nich wartości, a prowadzących do skrócenia dystansu sprzedawca-kupujący i zastąpienia go relacją. AAAby nie zginąć w tłumie, mieć klarowny wybór, być potraktowanym na poziomie, zostać profesjonalnie obsłużonym, mieć łatwy dostęp do informacji, po prostu – osiągnąć cel! Ta litania życzeń przyświecała organizatorom targów REKLAMA360 przy wyborze tematu przewodniego, jakim jest personalizacja, a z jakim mierzą się firmy pragnące stworzyć ze swoimi klientami więź. Transparentność, czytelne oznakowanie, profesjonalni i dobrze pokierowani zwiedzający – to z kolei pomysł na formułę tegorocznej edycji targów. Aż 5 stref tematycznych wraz z przestrzenią specjalną KREATYWNA ARENA będzie stanowiło trzon tegorocznej edycji targów REKLAMA360. To wielki zjazd fachowców zaangażowanych w Strefę Smaku i Mody (słodycze, napoje reklamowe, odzież korporacyjna i robocza), Strefę Innowacji (aplikacje mobilne, rozwiązania dla e-handlu), Strefę Eventów (scena, naświetlenie, konstrukcje dmuchane, agencje artystyczne), Strefę Gadżetów (upominki, wydawnictwa, kalendarze, elektronika) oraz Strefę Technologii (poligrafia reklamowa, druk wielkoformatowy, maszyny drukujące). Targi Reklama360 to możliwość spotkania z profesjonalistami, którzy wskażą best practices na odświeżenie strony internetowej, rozpoznawalne gadżety, odzież reklamową, najnowsze kierunki rozwoju aplikacji. Wydarzeniu towarzyszyć będą szkolenia, wykłady i panele dyskusyjne zogniskowane wokół tematu personalizacji, zarówno produktów, jak i informacji promocyjnych. Odnotuj: Targi REKLAMA360 odbędą się na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich w dniach od 29 września do 1 października br. Ekspozycja obejmie tzw. czteropak, a więc pawilony 7, 7a, 8 i 8a. Wstęp dla profesjonalistów z branży reklamy i marketingu jest bezpłatny i możliwy za pośrednictwem strony www.mtp24.pl Więcej informacji na temat wydarzenia można znaleźć na stronie www.reklama360.eu Opracowano na podstawie informacji MTP