Artur Cajler regionalnym menedżerem sprzedaży w AVT
30 cze 2015 10:48

Z początkiem maja br. Artur Cajler objął stanowisko regionalnego menedżera sprzedaży firmy AVT, odpowiedzialnego za rynki Polski, Czech i Słowacji. Swoimi działaniami ma wzmocnić pozycję firmy w tym regionie Europy, m.in. wspierając działania handlowe, prowadzone przez autoryzowanego partnera biznesowego AVT w naszym kraju – System P. Jednym z kluczowych zadań, jakie stawia przed sobą Artur Cajler, jest dalsza rozbudowa bazy polskich klientów AVT, wśród których są znaczące zakłady poligraficzne, specjalizujące się w produkcji etykiet i opakowań. Firma AVT, z siedzibą w Izraelu, to jeden z liderów rynkowych w zakresie zaawansowanych systemów inspekcji wstęgi w maszynach drukujących i urządzeniach peryferyjnych oraz specjalistycznego oprogramowania workflow. Dynamiczny rozwój rynku opakowań i etykiet, rosnąca baza klientów w Europie Środkowo-Wschodniej i konieczność wzmocnienia marki AVT w tym regionie wpłynęły na niedawne zmiany personalne w strukturach firmy. Na początku br. Ferruccio Gambelunghe objął stanowisko szefa sprzedaży odpowiedzialnego za Europę Południową i Wschodnią, zaś od maja br. część tego obszaru – obejmująca Polskę, Czechy i Słowację – znajduje się w gestii Artura Cajlera. „Moja aktywność w tym regionie Europy uwzględnia trzy aspekty. Pierwszy to bieżąca współpraca i wsparcie dla naszego polskiego partnera biznesowego – firmy System P, kierowanej przez Piotra Skłodowskiego – oraz stworzenie analogicznych kanałów sprzedaży w Czechach i na Słowacji. Drugi obejmuje prowadzoną przeze mnie współpracę B2B z klientami, uwzględniającą kompleksowość projektów – od wyszukania potencjalnego nabywcy, poprzez cały proces sprzedaży i wdrożenia, aż po opiekę posprzedażową. Trzeci to działania marketingowe, mające na celu zwiększenie świadomości marki AVT we wszystkich trzech krajach, za które jestem odpowiedzialny” – mówi Artur Cajler. AVT to firma specjalizująca się w projektowaniu, produkcji i wdrażaniu zaawansowanych systemów 100 proc. inspekcji wstęgi. Za sprawą przejęcia amerykańskiej firmy GMI, oferta AVT wzbogacona została o specjalistyczne oprogramowanie workflow, dedykowane na rynek etykiet i opakowań. „Moim zadaniem jest zwiększenie sprzedaży na rynkach Polski, Czech i Słowacji oraz rozpowszechnienie wiedzy na temat bogatej i stale rozszerzanej oferty AVT – kontynuuje Artur Cajler. – Z tego względu chcemy zaznaczyć naszą obecność na różnego rodzaju imprezach branżowych, zarówno o charakterze targowym jak i konferencyjnym, jak też informować klientów na bieżąco o wprowadzanych nowościach produktowych i realizowanych wdrożeniach”. Artur Cajler jest związany z branżą poligraficzną od wielu lat. Do niedawna pracował w polskim oddziale Agfa Graphics, gdzie m.in. pełnił funkcję regionalnego kierownika sprzedaży, odpowiedzialnego za wdrożenia wielkoformatowych ploterów inkjetowych, a wcześniej – systemów CtP i płyt offsetowych. W latach 2004-2006 był związany z firmą Océ Poland, wcześniej zaś – z takimi producentami jak Ricoh, Gestetner czy IBM. Artur Cajler jest ojcem dwóch córek w wieku 11 i 5 lat. W wolnych chwilach oprócz nauki i zabawy z dziećmi jeździ na motocyklu, na nartach oraz regularnie odwiedza kluby fitness. W domowym zaciszu natomiast często sięga do książek historycznych. Opracowano na podstawie informacji firmy AVT

cript>