„Think Retail” 2015 – Canon dla branży handlu detalicznego
18 lis 2015 09:55

Tegoroczne badania Global Retail and E-Commerce Sales Forecast na temat zachowań konsumentów pokazują, że branża handlowa rozwija się dynamiczniej niż kiedykolwiek. Jeszcze w tym roku globalna wartość tego rynku przekroczy 23,9 bln USD, co oznacza wzrost o 6,4 proc. względem 2014. Transakcje realizowane w tradycyjnych sklepach stacjonarnych (2015 r.) wciąż stanowią aż 93,3 proc. wszystkich transakcji zakupowych. Z analiz rynkowych wynika także, że ponad połowa klientów sieci detalicznych wchodzi do sklepu skuszona promocjami na plakatach witryn sklepowych, a aż 95 proc. detalistów wykorzystuje właśnie ten kanał komunikacji jako główne narzędzie informujące o ofercie i najnowszych promocjach. Właśnie dlatego kluczowe znaczenie na tym rynku ma kształtowanie pozytywnych doświadczeń klienta przy użyciu kreatywnych kampanii marketingowych czy elementów wystroju wnętrza. To stwarza ogromną szansę dla druku. Firma Canon, jako wieloletni partner i dostawca rozwiązań dla firm działających na rynku detalicznym, dzieli się swoją wiedzą i doświadczeniem w zakresie technologii i trendów branżowych. Z myślą o właścicielach sieci sklepów detalicznych oraz dostawcach usług druku (PSP) przygotowany został magazyn „Think Retail” – przewodnik po najnowszych trendach w branży retail, skierowany do osób zainteresowanych nowoczesnymi rozwiązaniami druku dla rynku detalicznego. Znajdują się tam m.in. opisy innowacji i przykłady zastosowań cyfrowych technik produkcji, a także propozycje zmian, które pozwolą detalistom i dostawcom usług druku (PSP) rozwinąć swoją ofertę oraz zwiększyć konkurencyjność biznesu. „Think Retail” może przydać się zwłaszcza w okresie przedświątecznego szału zakupowego. Promocje, konkursy dla klientów, specjalne oznaczenia na półkach – wszystkie te działania wymagają zaplanowania i produkcji wysokiej jakości materiałów graficznych. Ponieważ produkcja odpowiednich materiałów generuje dodatkowe koszty, a ewentualne korekty potrafią wydłużyć czas oczekiwania na ostateczną kreację, warto wiedzieć, jaką technikę druku wybrać, które działania mogą przynieść najwięcej korzyści oraz na co zwracać szczególną uwagę podczas współpracy z dostawcami druku. Na te i inne pytania Canon odpowiada w „Think Retail”, który bezpłatnie można pobrać tutaj: http://www.canon.pl/for_work/get-inspired/insights/think-guides/think-retail-guide/ „Wykorzystanie nowoczesnych, a jednocześnie sprawdzonych technologii i rozwiązań druku może znacząco wpłynąć na pozytywne wrażenia klienta podczas interakcji na każdym etapie procesu zakupowego – dodaje Rafał Osiekowicz, dyrektor marketingu w dziale rozwiązań wielkoformatowych, Canon Polska, zachęcając jednocześnie do odwiedzenia stoiska Canon podczas targów RetailShow 2015, które w dniach 18-19 listopada odbędą się w warszawskim Centrum EXPO XXI. Szczegółowe informacje nt. targów dostępne są na stronie: www.retailshow.pl Opracowano na podstawie firmy Canon

cript>