Nowa postać targów Ipex 2017
15 mar 2016 10:31

Organizator targów Ipex 2017 poinformował, że kolejna ich edycja odbędzie się w centrum wystawienniczym NEC w Birmingham w dniach 31 października – 3 listopada 2017. Powrót targów Ipex do NEC oznacza powrót do ich korzeni i lokalizację w centralnym, łatwo dostępnym miejscu, popularnym wśród wielu europejskich i międzynarodowych wystawców oraz zwiedzających. Poprzez inwestycje i konsultacje branżowe celem Informa, organizatora targów, jest uczynienie z targów Ipex najważniejszej wystawy „z drukiem w tle” i okazją do zaprezentowania najnowszych technologii produkcyjnych oraz profesjonalnych zastosowań w 2017 r. Informa opracowała nowy, przejrzysty pakiet „all inclusive” dla wystawców: maksymalna wielkość stoiska jest ograniczona do 500 m2, a cena obejmuje umieszczenie sprzętu na stoisku, podłączenie sprzętu sieciowego oraz zużycie energii. „Naszym celem jest zorganizowanie wydarzenia dla wystawców i gości, które będzie prezentować to, co najlepsze w druku, co oznacza, że chcemy mieć pełne spektrum urządzeń drukujących w akcji w naszej przestrzeni targowej - mówi Rob Fisher, event director targów Ipex. - Aby to ułatwić, będziemy wspierać wystawców poprzez przejęcie niektórych z dodatkowych - a niekiedy ukrytych - kosztów wystawiania. Według naszej wiedzy jest to bezprecedensowe posunięcie, by organizator pokrywał koszty posadowienia maszyn, zasilania sieciowego czy zużycia energii. Wystawcy będą mogli doświadczyć lepszego zwrotu z inwestycji, jeśli koszty będą utrzymywane na niskim poziomie.” To nowe podejście zdobyło pozytywną opinię branży. „Zespół Ipex posłuchał firm, które wystawiały się na tych targach w przeszłości i w rezultacie stworzył wybór jasnych, otwartych i cenowo atrakcyjnych pakietów dla wystawców w 2017 roku - powiedziała Bettine Pellant, CEO Picon. - Z tym świeżym podejściem, Ipex zapowiada się jako ekscytująca impreza”. Mark Bristow, dyrektor zarządzający Friedheim International, skomentował: „Ipex to ważna wystawa, dlatego też to nowe, bardziej elastyczne podejście organizatorów, które uwzględnia potrzeby producentów i dostawców druku oraz sektora papierniczego, jest bardzo obiecujące. To naprawdę pomocne dla branży, by uzyskać lepszą, bardziej dostosowaną imprezę targową.” W skład nowego zespołu zarządzającego targami Ipex wchodzą: Rob Fisher, event director; Caroline Watson, marketing director i Steve Good, sales manager. Na podstawie informacji organizatora targów Ipex opracowała AP