OneDay Roadshow Europe 2016 dobiegł końca
23 mar 2016 16:08

Zakończył się cykl wyjątkowych, reklamowych spotkań w Europie. W ciągu czterech dni można było odwiedzić cztery piękne, europejskie miasta, poznać lokalne trendy branżowe oraz spotkać prawdziwych pasjonatów reklamowych nowości. Roadshow zakończył się pozytywnymi wnioskami i wieloma planami na kolejny rok. Oto krótka relacja z tej europejskiej podróży. W tym roku pierwszym przystankiem była Bratysława. 14 marca stolica Słowacji przywitała wystawców bardzo gorąco. OneDay Roadshow zadomowił się w doskonale przygotowanym Radisson BLU Carlton Hotel, w którym już od godziny 10.00 słychać było pierwsze rozmowy handlowe. Tego dnia imprezę odwiedziło ponad 90 gości. Drugim miastem na trasie OneDay Roadshow był Wiedeń, który nie bez powodu nazywany jest jednym z najpiękniejszych miast Europy. Piękno zabytkowej architektury i zachwycających widoków był jedynie przedsmakiem tego, co miało się wydarzyć. ARCOTEL Wimberger Wienna wypełnił się przedstawicielami austriackiej branży reklamowej, którzy z zainteresowaniem śledzili propozycje ofertowe wystawców. 16 marca z samego rana OneDay Roadshow rozpoczął reklamową przygodę w stolicy Bawarii – Monachium. Tym razem to Hotel Vier Jahreszeiten Kempinski München stał się na jeden dzień centrum targowym. Tego dnia spotkała się spora grupa firm, które odwiedzając Roadshow chciały poznać zagraniczną ofertę producentów i importerów upominków i tekstyliów reklamowych. Spotkanie w Monachium okazało się doskonałą okazją do nawiązania nowych kontaktów biznesowych i dało nadzieję na ożywienie współpracy biznesowej w tej części Europy. Ostatnim punktem na mapie Europy stała się Praga. W sali DIPLOMAT Hotel Prague pojawili się specjaliści z branży reklamowej, którzy mogli zapoznać się z bogatą ofertą wystawców Roadshow. Czeski rynek reklamowy okazał się bardzo otwarty na zagraniczną ofertę, o czym świadczyło żywe zainteresowanie zwiedzających, którzy tego dnia pojawili się w liczbie 84 osób. Spotkania w europejskich miastach okazały się po raz kolejny sporym sukcesem. W ciągu czterech dni swoją ofertę reklamową przedstawiły firmy z takich państw jak: Czechy, Austria, Niemcy, Belgia, Estonia, Francja, Węgry, Włochy, Słowacja, Ukraina i Polska. Łącznie OneDay Roadshow odwiedziło 299 zwiedzających. Duże zainteresowanie cyklem spotkań branżowych potwierdza słuszność organizacji takich przedsięwzięć i daje nadzieję na wzmocnienie międzynarodowych relacji na rynku reklamowym. Organizatorzy dziękują wystawcom i wszystkim zwiedzającym za obecność i współtworzenie OneDay Roadshow i już teraz zapraszają za rok! Opracowano na podstawie informacji firmy GJC Inter Media