Zakończyła się 7. edycja targów Reklamy i Poligrafii RemaDaysKiev
15 kwi 2016 10:27

W czwartek, 7 kwietnia, zakończyła się 7. edycja Międzynarodowych Targów Reklamy i  Poligrafii  RemaDaysKiev 2016. Przez dwa dni, 6 i 7 kwietnia, centrum IEC-EXPO odwiedziło ok. 1800 zwiedzających. Wśród gości byli przedstawiciele takich państw jak Polska, Gruzja, Niemcy. Podczas RemaDaysKiev wystawcy zaprezentowali najnowsze produkty z różnych sektorów rynku reklamowego: Out&InDoorSystems, GiftWorld, TechnologyPark, PrintShow, PhotoCreation. Tego roku dodały 3 nowe sektory - InternetSolution, EventShow, TextileZone, School&OfficeRoom. Goście mogli zapoznać się nie tylko z nowinkami rynku, ale także z bogatym programem Forum Biznesu B2B Show, organizowanego przez głównego medialnego partnera RDK - Stowarzyszenie Producentów i Importerów Reklamy i Gadżetów Reklamowych Ukrainy (AVIRSU). Prelegenci dzielili się ze zwiedzającymi swoimi osiągnięciami, najnowszymi trendami w branży i przyszłymi innowacjami. Zgodnie z tradycją, pierwszy dzień targów zakończył się o godzinie 17.30 wręczeniem statuetek laureatom konkursu „Korony Reklamy”. Nagrodzone zostały najlepsze firmy w poszczególnych sektorach branżowych: Producent upominków reklamowych, Importer upominków reklamowych, Out&InDoorSystems, Technology, PrintShow. Drugiemu dniu targów towarzyszył RemaCongress – cykl wykładów prowadzonych przez wysoko wykwalifikowanych specjalistów z branży. Cieszyły się one ogromnym zainteresowaniem i stały się źródłem inspiracji oraz nowych pomysłów dla gości targów. W drugim dniu targów poznaliśmy zwycięzców w konkursie na najlepszy gadżet - „Gifts of the Year”. Cel konkursu to wybór i promocja najpopularniejszych upominków reklamowych roku. Głosowanie zostało przeprowadzone w 5 kategoriach. W każdej kategorii cenowej gadżetów reklamowych zostały przyznane I,II,III miejsca. Organizowanie loterii dla odwiedzających Międzynarodowe Targi Reklamy i Poligrafii stało się tradycją. Goście, którzy wrzucili do specjalnej urny swoją wizytówkę, wzięli udział w losowaniu sportowej kamerki GoPro HERO4 Silver. Każdy zwiedzający otrzymał katalog wystawców „Branchen Navigator”. Navigator to baza danych, która pozostanie z wami na cały rok. Firmę można wyszukać według słów kluczowych i działalności. Targi RemaDays Kijów to doskonała okazja do zapoznania się z potrzebami, pragnieniami i specyfiką rynku reklamowego, możliwość komunikowania się z partnerami i klientami, a także podpisania umowy współpracy. Wszystkim uczestnikom Targów Reklamy i Poligrafii RemaDaysKiev2016 organizatorzy dziękują i zapraszają do udziału w wydarzeniu w przyszłym roku. Opracowano na podstawie informacji organizatora