Duplo w drukarni agencji reklamowej TS Media
31 maj 2016 09:50

TS Media to przykład agencji reklamowej, która w wyniku intensywnego rozwoju postawiła jakiś czas temu na zakup sprzętu, aby móc samodzielnie realizować zlecenia. Obok cyfrowych maszyn drukujących pojawiły się tu również system do broszurowania Duplo 3500, a także bigówko-falcerka Touchline CF-375. Dostawcą urządzeń była Akonda – dealer firmy Duplo Polska. Agencja TS Media działa na rynku od 1999 roku. Druk cyfrowy pojawił się tu 2 lata temu – firma złożyła wówczas projekt i otrzymała dotację unijną, dzięki której zakupiła wyposażenie dla swojej drukarni. Znalazł się w nim również system Duplo, bo tylko ta firma – jak mówi Robert Składowski, właściciel TS Media – spełniała wysokie kryteria, jakie znalazły się w projekcie. System do broszurowania Duplo to pierwsze urządzenie tego producenta w tej firmie. „Zdecydowaliśmy się na jego zakup – mówi Robert Składowski – ze względu na kilka kluczowych aspektów. Przede wszystkim cena tego urządzenia była adekwatna do naszych oczekiwań związanych z jego możliwościami, a także do naszych aktualnych potrzeb. Poza tym liczyła się dla nas szybkość jego działania. Wcześniej ręcznie wykonywaliśmy prace, które obecnie realizuje Duplo. Zyskaliśmy więc na czasie, jakości, a także na zadowoleniu klientów. Obecnie, o czym wiedzą wszystkie drukarnie – zwłaszcza cyfrowe – klient zamawia zlecenie i chce je mieć u siebie najpóźniej następnego dnia. Bez sprawnej introligatorni nie jest to możliwe. Dzięki Duplo możemy nie tylko sprostać temu oczekiwaniu, ale również zlecenia w mniejszych nakładach wykonywać od ręki, dzięki czemu stajemy się bardziej konkurencyjni. Dzięki Duplo możemy również w tym samym czasie zrealizować więcej zleceń, co ma dla nas niemałe znaczenie”. Firma obsługuje obecnie przede wszystkim sektor małych i średnich przedsiębiorstw z całej Polski, wykonując dla nich m.in. wizytówki, ulotki, broszury. „Przy wyborze urządzenia Duplo ważne były dla nas opinie osób z zaprzyjaźnionych drukarń, które na co dzień korzystają już z systemów tego producenta. Były one bardzo korzystne, więc od razu celowaliśmy w Duplo i jesteśmy zadowoleni z tego wyboru” – mówi Robert Składowski. Jeśli zdarzy się sytuacja, że TS Media sama nie jest w stanie zrealizować jakiegoś zlecenia, korzysta z pomocy zaprzyjaźnionych firm poligraficznych. One również mogą korzystać z pomocy TS Media. W ten sposób – dla realizacji zleceń z innych drukarń - jest również wykorzystywany system Duplo. Klienci bardzo sobie chwalą jakość produktów realizowanych z pomocą tego systemu. Inwestycje, o których mowa – jak podkreśla właściciel TS Media - zwiększyły obroty w firmie, a przede wszystkim podniosły jej innowacyjność i konkurencyjność. TS Media jednak na tym nie poprzestaje. Firma w najbliższym czasie rozbuduje swoją siedzibę, szykując miejsce głównie pod nowe maszyny drukujące. Niebawem również zostanie uruchomiony jej sklep internetowy www.drukujemyzagrosze.pl. Jest on obecnie testowany, a ruszy pod koniec czerwca br., co – jak sądzi Robert Składowski – również będzie ważnym elementem dalszego rozwoju firmy. Opracowano na podstawie informacji firmy Duplo Polska

cript>