Pierwsza maszyna fleksograficzna MPS w firmie z Przemyśla
22 cze 2016 14:47

Firma West-East Meat Group z Przemyśla, oferująca usługi w zakresie importu i eksportu produktów mięsnych, zakupiła pierwszą w swej historii maszynę MPS. Podpisanie umowy oraz świętowanie sprzedaży 8-kolorowej maszyny fleksograficznej EF 340 odbyło się w siedzibie MPS w Arnhem w trakcie targów drupa. Założona w 2010 r. firma West-East Meat Group w krótkim czasie osiągnęła rynkowy sukces w Polsce i na rynkach międzynarodowych. Przedsiębiorstwo oferuje szeroki zakres produktów i usług, m.in. osłony na kiełbasy, przyprawy, dodatki funkcjonalne i aromaty, nowe i używane maszyny do obróbki, jak również usługi druku etykiet na produkty mięsne. Myśląc o podboju nowych rynków za pomocą opakowań foliowych i etykiet rękawowych z folii termokurczliwej, firma z Przemyśla zdecydowała się na inwestycję w nowe wyposażenie do druku fleksograficznego. Viktor Rozdobudko, właściciel West-East Meat Group, tłumaczy: „Zdecydowaliśmy się na zakup naszej pierwszej maszyny flekso, ponieważ postrzegamy tę technologię jako wstęp do wkroczenia na nowe rynki w Polsce i na Ukrainie. Inwestycja w urządzenie MPS to niezwykle ważny kamień milowy dla naszej firmy, ponieważ kładzie ona podwaliny pod przyszłe sukcesy.” Rozdobudko tak tłumaczy decyzję o zakupie MPS jako rozwiązania optymalnego dla jego przedsiębiorstwa: „Firma MPS zajmowała pierwsze miejsce na naszej liście ze względu na jej reputację jako producenta maszyn wysokiej jakości. Ostateczna decyzja o zakupie była pochodną faktu, że żaden inny producent nie mógł zaproponować nam zbliżonego poziomu wydajności i technicznego zaawansowania. EF 340 oferuje również serwonapędy oraz poziom kontroli, którego wymagamy od automatyki, i jest najlepsza w swej klasie pod względem możliwości drukowania na różnorodnych podłożach.” Przedstawiciele West-East Meat Group odwiedzili siedzibę firmy MPS w holenderskim Arnhem w trakcie tegorocznych targów drupa. Po prywatnej demonstracji maszyny EF w centrum technologicznym producenta Viktor Rozdobudko oraz Aakon Schüssel, dyrektor ds. sprzedaży i marketingu w MPS, podpisali umowę kupna-sprzedaży. Na podstawie informacji MPS opracował TK