Ferag na targach drupa 2016
12 lip 2016 10:50

Na minionych targach drupa 2016 firma Ferag zaprezentowała dwie światowe premiery: zautomatyzowaną linię do kompletowania personalizowanego produktu, a także tworzenia i wykładania pakietów oraz One2Out – modułowe rozwiązanie do kompletowania pakietów z wybranymi materiałami reklamowymi. Nowa – zaprezentowana po raz pierwszy w Düsseldorfie – linia jest w pełni dostosowana do cyfrowej produkcji poligraficznej. Umożliwia przy tym personalizację pakietów reklamowych z taką samą prędkością jak przy procesach wkładkowania. Zastosowane tu na skalę przemysłową rozwiązania umożliwiają tworzenie spersonalizowanych pakietów reklamowych, kompletowanych w oparciu o indywidualne preferencje i przyzwyczajenia zakupowe konsumentów. Linia składa się z bębna wkładkującego EasySert, modułu drukująco-adresującego w technice inkjet, transportera UTR oraz nowo zaprojektowanego modułu zbierającego. Za 100 proc. dokładność w zbieraniu właściwych materiałów odpowiada nowy moduł typu „stand-by loop”. Zaawansowane oprogramowanie Navigator umożliwia planowanie i nadzór nad realizowaną produkcją. Jego zastosowanie pozwala na pracę linii z prędkością 30 tys. egz./h. Navigator przetwarza dane wysyłkowe i automatycznie kontroluje precyzyjnie zdefiniowane parametry oraz zadania wykonywane przy personalizowanym wkładkowaniu. Opracowany przez firmę Ferag system Navigator może zostać dostosowany i rozbudowany do indywidualnych potrzeb użytkownika. Jednym z dodatkowych modułów jest Optimizer, który na podstawie danych produkcyjnych i innych wcześniej wprowadzonych do systemu informacji oblicza parametry optymalizujące pracę całej linii. Z kolei za pośrednictwem modułu Summarizer wcześniej zdefiniowane dane i zdarzenia produkcyjne mogą być śledzone – po uprzednim zalogowaniu się – za pośrednictwem przeglądarki internetowej. System Navigator, a konkretnie wchodzący w jego skład moduł Optimizer, jest „sercem” drugiej innowacyjnej linii produkcyjnej, zaprezentowanej przez firmę Ferag na targach drupa 2016. One2Out to modułowe rozwiązanie umożliwiające zebranie zestawu broszur, katalogów, ulotek w jeden kompletny pakiet reklamowy. Składa się ono z dwóch części, połączonych w zamknięty system. W zależności od konfiguracji i wymagań, może być on skonfigurowany jako „duża” linia produkcyjna, składająca się z 41 nakładaków bądź też dwie „małe”, pracujące równocześnie linie z maksymalnie 21 nakładakami każda. W obu przypadkach system jest obsługiwany przez ten sam zespół operatorów. Linia może pracować z prędkością do 40 tys. egz./h. Na końcu linii znajdują się urządzenia PostStack i SmartStrap, odpowiedzialne za tworzenie paczek z powstających na wcześniejszym etapie pakietów. Swoją ofertę podczas targów drupa 2016 prezentowały także inne spółki, wchodzące w skład grupy WRH Marketing i działające pod nazwą WRH Global (jedną z nich jest WRH Global Polska). Obejmuje ona m.in. pakiet usług serwisowych sygnowanych marką ValuePlus, skierowanych do użytkowników systemów firmy Ferag. Firma Valecom, wchodząca w skład WRH Group, promowała na targach drupa 2016 różne własne formy reklamowe wykorzystywane na pierwszych stronach gazet i magazynów, m.in. MemoStick i MemoScent. Za ich wdrażanie na całym świecie odpowiedzialne są filie WRH Marketing AG, m.in. WRH Global Polska. Opracowano na podstawie informacji firmy WRH Global Polska

cript>