Bezpłatny pakiet Open Mnumi
29 sie 2016 14:16

Drukarnie, które myślą o możliwości sprzedaży swoich produktów przez internet, poprawie wydajności pracy w swoich zakładach, a co za tym idzie - o oszczędnościach, umożliwiających rozwój mogą skorzystać obecnie z najnowszej propozycji firmy Mnumi. Jej najważniejszy produkt – system Mnumi – to rozwiązanie dla drukarń cyfrowych, offsetowych, wielkoformatowych, a także dla punktów foto. Teraz można rozpocząć korzystanie z niego zupełnie za darmo. Bezpłatny pakiet - Open Mnumi - jaki oferuje obecnie firma, to darmowy system do wykonywania kalkulacji poligraficznych i sprzedaży usług danej drukarni przez internet, który można z czasem powiększyć o kolejne moduły, umożliwiające zarządzanie drukarnią i jej sprawną pracę, a także obsługę klientów. „Użytkownicy, którzy korzystają na co dzień z systemu Mnumi podkreślają, że – dzięki naszemu rozwiązaniu – odnotowują przede wszystkim wzrost zainteresowania swoją ofertą, poprawiają wydajność pracy i realizują oszczędności – mówi Piotr Pakier, właściciel firmy Mnumi. - Na tym zależy przecież każdej drukarni. Jednak zdarza się tak, że nie może ona pozwolić sobie na znaczące inwestycje w zakresie zakupu systemu do sprzedaży usług przez internet czy zarządzania, bądź zwyczajnie - obawia się takiej inwestycji. W tym zakresie z ciekawą propozycją przychodzi obecnie nasza firma. Z jednej strony oferujemy bowiem od dawna szereg promocji, dotyczących naszych rozwiązań, ale z pewnością przełomową jest nasza ostatnia oferta – zupełnie bezpłatny pakiet Open Mnumi, który otwiera przed drukarniami zupełnie nowe możliwości. Dlatego zachęcamy wszystkie zakłady poligraficzne – otwierajcie się z nami na nowo”. Jak działa Open Mnumi? Wystarczy odwiedzić nową stronę internetową firmy Mnumi, zarejestrować się i przetestować jak działa oferowana przez nią aplikacja do tworzenia kalkulacji poligraficznych. „Wydaje się, że obecnie taka aplikacja to standard w każdej drukarni – mówi Piotr Pakier. - Tymczasem okazuje się, że wiele z nich nie posiada takiego rozwiązania, albo boryka się z systemem zakupionym jakiś czas temu, który jest niedostosowany do obecnych realiów. Często zdarza się, że oferująca go wiele lat temu firma przestała istnieć i trudno wprowadzić jakieś poprawki do niego. Nasza propozycja nie wymaga od drukarń żadnych inwestycji. Wystarczy zarejestrować się i można korzystać z naszej aplikacji Open Mnumi za darmo i już na zawsze, a co najważniejsze – w zasadzie „od ręki”. Co ważne - formularz do kalkulacji można również niemal od razu zamieścić na stronach internetowych danej drukarni. Umożliwi to dostęp do niego klientów, którzy będą tu mogli od razu dołączać swoje pliki i przesyłać gotowe zamówienia. „Ale to nie wszystko – dodaje Piotr Pakier. - W ramach bezpłatnego pakietu Open Mnumi oferujemy drukarniom również sklep internetowy oraz integrację z Kreatorem Mnumi – narzędziem umożliwiającym sprzedaż fotoproduktów w internecie (fotoalbumów, fotokalendarzy itp.). Wdrożenie pakietu Open Mnumi obejmuje również instalację panelu do przyjmowania zamówień oraz 16 GB miejsca na pliki od klientów. To wystarczająca opcja, by otworzyć nowy rozdział w historii danej drukarni, która nie posiada jeszcze tego typu narzędzi”. Każda drukarnia może również rozbudować z czasem ten „startowy” system, jaki oferuje firma Mnumi o kolejne moduły. Pozwolą one poszerzyć funkcjonalność darmowego pakietu Open Mnumi tak, by dostosować go do potrzeb danej drukarni. Może ona skorzystać m.in. z modułu umożliwiającego realizowanie płatności online (w którym, dzięki integracji z serwisem PayU pieniądze automatycznie trafiają na konto drukarni, a zamówienie jest oznaczone w systemie jako opłacone), integrację z firmą kurierską przewożącą zlecenia (automatyczne tworzone są tu listy przewozowe do firm UPS i ePaczka), a także z modułu „Pakowalni” – tu, dzięki kodom kreskowymi, drukarnia może łączyć pojedyncze zamówienia w gotowe do wysyłki paczki oraz automatycznie drukować listy przewozowe. Kolejne moduły rozbudowujące funkcjonalność systemu to: „Statusy produkcji”; „Zarządzanie uprawnieniami”; „Handlowiec”; „Grafik”; „Fakturowanie”; „Liczenie kosztów”; „Kupony rabatowe”; „Raporty”; „Powiadomienie sms”; „Allegro”; „Karta technologiczna”; „Integracja z WordPressem” i „Dodatkowe języki i waluta”. „Widać wyraźnie, że kolejne oferowane przez nas moduły, na jakie może zdecydować się w przyszłości klient, zależą tylko i wyłącznie od jego aktualnych potrzeb. Co ważne – może on w nie inwestować, kiedy chce i ma na to środki itd. Celowo bowiem tak rozbudowaliśmy i podzieliliśmy nasz system, aby mogły z niego korzystać drukarnie na różnych etapach swojego rozwoju. (…).” - podsumowuje Piotr Pakier. Opracowano na podstawie informacji firmy Mnumi